וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ג'קי סרוב ערער על עונשו

עדי שמחוביץ

16.4.2009 / 20:40

סרוב, שהורשע בקבלת שוחד מהעבריין אסי אבוטבול ונידון ל-15 חודשי מאסר, ערער לביהמ"ש המחוזי בת"א על ההרשעה ועל העונש

ד"ר ג'קי סרוב, מנהל חדר המיון בבית החולים איכילוב, שהורשע בקבלת שוחד ונידון ל-15 חודשי מאסר בפועל, הגיש ערעור על הרשעתו ועל גזר הדין לבית המשפט המחוזי בתל אביב. כמו כן ביקש סרוב לדחות את מועד תחילת ריצוי העונש. סרוב אמור להתחיל לרצות את עונשו ב-19לחודש זה.

"בית משפט למטה התעלם מהעובדה המכרעת כי עולמו כבר חרב עליו עם השעייתו מחדר המיון שמעניק טעם ותכלית לכל חייו אשר הפכו לגיהינום. בית משפט של מטה שלא ראה להעמיד לזכותו של המערער את עברו הנקי וכל הזכויות שצבר בחייו, לא נתן משקל ראוי למחיר ששילם עד כה", נאמר בערעור. עוד נטען כי "המערער חש בושה עמוקה על שלא עמד בכוחו העוז להתלונן על אסי אבוטבול. הוא נטל אחריות על חוסר האונים שאחז בו. את זאת היה על בית משפט לזקוף לקולת העונש, לא אשמה מוסרית דבקה בנאשם כי אם חולשה נפשית". כמו כן טוענים פרליטיו של סרוב כי לא הוכחו כל יסודותיה של עבירת השוחד.

לפני כחודש וחצי גזר בית משפט השלום בתל אביב 15 חודשי מאסר בפועל וקנס בגובה 15 אלף שקל על ד"ר סרוב שהורשע בקבלת שוחד מהעבריין אסי אבוטבול. השופטת גם קבעה אז שיש קלון במעשיו של סרוב. עם מתן גזר הדין, התפרצו בני משפחתו של סרוב וצעקו לעבר השופטת: "זו שערורייה, אפילו על רוצח לא לא גוזרים כל כך הרבה. יש רופאים מושחתים ממנו". סרוב הושעה מתפקידו בבית החולים וועדה במשרד הבריאות צפויה להכריע בחודשים הקרובים האם לשלול את רשיונו.

בכתב האישום שהוגש נגד סרוב נכתב כי בשלוש הזדמנויות שונות בין 2005 ל-2006, המתין סרוב לאבוטבול בחדר המיון של בית החולים, ליווה אותו לאורך הבדיקות במחלקתו ובמחלקות אחרות בבית החולים ווידא כי אבוטבול ייבדק ויטופל מיידית, מבלי להמתין בתור. בתמורה, קיבל סרוב בכל אחת מההזדמנויות שוחד כספי, בגובה של 800 עד אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'קי סרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully