וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל רצה לשנות מין, זוגתו לעגה והוכתה

רמי שני

16.4.2009 / 14:18

תושב אשדוד ביקש מזוגתו לממן עבורו ניתוח לשינוי מין. האישה סירבה וכינתה אותו בכינוי גנאי. בתגובה תקף אותה וגרם לה לחבלות קשות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט נגד תושב אשדוד, בן 51, בגין תקיפת בת זוגו בת 46. הרקע לתקיפה הוא בקשתו של התוקף מבת זוגו לממן עבורו ניתוח לשינוי מין. האישה סירבה וכינתה אותו בכינוי גנאי, ובתגובה תקף אותה וגרם לה לחבלות קשות. היא פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון לטיפול רפואי. הבעל נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום.

התקיפה אירעה במוצאי חג הפסח. שוטרים שהוזעקו לדירה גילו אישה מוכה מדממת. בחקירתה היא סיפרה שהותקפה על ידי בן זוגה וטענה כי מאז שזה השתחרר מהכלא הוא התחיל לפתח נטיות נשיות. "הוא החל נוהג ללבוש את השמלות שלי ולנעול את נעלי העקב שלי", סיפרה האישה. לדבריה, בהתחלה לא ייחסה לדבר משמעות אבל כאשר בן הזוג החל למשוך סכומי כסף גדולים מחשבון הבנק המשותף על מנת לרכוש לעצמו בגדי נשים התעוררה אצלה נורה אדומה.

המתיחות בין השניים הגיעה לשיאה במוצאי חג הפסח. לטענתה, הגבר ביקש ממנה כסף לניתוח לשינוי מין. "קראתי לו בתגובה הומו ואז הוא התחיל להשתולל", סיפרה. מחקירת האישה עולה, שהגבר כלא אותה בחדר השינה והשקה אותה וודקה בכוח. "את לא תרגישי את המכות שתחטפי, כשתהיי שכורה" הוא צעק עליה.

אחר כך הכה הגבר את האישה, בראשה ובבטנה, וגרם לשבר בשתיים משיניה הקדמיות. השכנים הזעיקו את המשטרה ואלו מיהרו לעצור את הבעל. המשטרה מייחסת לו עבירות של אלימות קשה, כליאת שווא וניסיון לשבש הליכי משפט. מכתב האישום עולה, שהגבר ריצה עד לא מכבר עונש מאסר, בגין תקיפה אלימה של בת זוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully