וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: החוליה במצרים תכננה פיגוע בתל אביב

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.4.2009 / 14:19

העיתון המצרי "אל מסרי אל-יום" דיווח כי שני אנשי פתח נעצרו בחשד למעורבות ברשת הטרור של חיזבאללה. לפי העיתון, השניים תכננו פיגוע גדול בת"א

שני אנשי פתח נעצרו לפני מספר שבועות בחשד למעורבות בפרשת רשת הטרור של חיזבאללה שנעצרה על אדמת מצרים. מקורות המוגדרים "מהימנים" מסרו (חמישי) לעיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום" כי השניים, מוחמד רמדאן עבד אל-פתאח ברכה ונידאל פתחי חסן, נעצרו לאחר שהסתננו לסיני דרך המנהרות ברצועה וכי כעת מתנהלת נגדם חקירה.

פרקליטם של חברי הרשת, עו"ד מונתסר א-זיאת, אמר לעיתון כי השניים התגוררו באזור אל-עריש אצל אדם בשם אבו עמאר שהבריח אפריקאים לישראל. העיתון דיווח עוד כי מחקירות החשודים עולה כי השניים חשבו לנסוע לסודן ומשם לסוריה וללבנון על מנת לקבל הכשרה כיצד לבצע פיגועי התאבדות. לפי העיתון, השניים תכננו לבצע פיגוע התאבדות גדול בתל אביב.

העיתון המצרי "א-שורוק" דיווח הבוקר כי כוחות הביטחון המצרים עצרו בחודש דצמבר ארבעה פעילים במשמרות המהפכה של אירן בחשד שניסו להבריח כלי נשק דרך המנהרות אל רצועת עזה. יחד עם זאת הבהירו כי אין להם כל קשר לרשת חיזבאללה שנעצרה במצרים בחשד שתכננה לבצע פיגועים על אדמת המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully