וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אביו: "נכנס לי משהו לראש"

איילה חננאל

16.4.2009 / 11:14

אלכסנדר גלוחוי, החשוד כי רצח אתמול בדקירות סכין את אביו, נשלח להסתכלות פסיכיאטרית ומעצרו הוארך בשמונה ימים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן)

אלכסנדר גלוחוי, בן 41, החשוד ברצח אביו, הובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. גלוחוי אמר כי "דקרתי את אבא שלי כי נכנס לי משהו בראש". בהארכת המעצר של אלכסנדר הסתבר כי הוא סובל מבעיות נפשיות, ובעבר אף אושפז בבית החולים תל השומר והיה מטופל בטיפול תרופתי. גלוחוי מסרב לתקשר עם חוקריו ואף עם פרקליטתו עו"ד לירן פרוילנד. בית המשפט נענה לבקשת המשטרה ושלח את החשוד להסתכלות משפטית, ומעצרו הוארך בשמונה ימים.

אתמול נעצר גלוחוי בחשד שרצח את אביו, זכר גלוחוי, עימו הוא התגורר בדירה ברחוב מח"ל בתל אביב. בעקבות דיווח שהתקבל בסביבות השעה 09:00 במשטרה, הגיעו השוטרים לדירה בה נמצאו הבן וגופת אביו, בן 68, כשהיא מכוסה בסימני דקירה. צוות מגן דוד אדום שהוזמן למקום קבע את מות האב.

המשפחה עלתה לפני 19 שנים מרוסיה ועברה להתגורר בדירה בה אירע רצח לפני כשלוש שנים. מחקירת המשטרה עולה כי השלושה התיישבו לארוחת בוקר משותפת ובמהלכה קם לפתע הבן, אחז בסכין מטבח והחל לדקור על פי החשד את אביו. אמו שניסתה לעצור אותו, נדקרה אף היא קלות. שכנים שגרו בסמוך סיפרו כי מדובר ב"משפחה שקטה ונורמטיבית" והוסיפו כי "אם המשפחה היתה ידועה כאישה נחמדה ומסבירת פנים".

בליל יום שני נמצאה גופתה של חסרת בית בת 58, מרגריטה קרילוב ברחוב ליאורנרדו דה-וינצ'י בתל אביב. בנה בן ה-22 ואביו בן ה-58 נעצרו והובאו לחקירה במחלק תשאול מרחב ירקון. לטענת האב רצח הבן את אימו לאחר שזו הפצירה בו שיישן ללא נעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully