וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: "מצרים נוקמת בנו בגלל עמדתנו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.4.2009 / 18:15

סגן מזכ"ל הארגון נעים קאסם טוען כי השלטון בקהיר מעוניין לנקום בחיזבאללה בגלל עמדתו במהלך התקיפה הישראלית בעזה

סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, אמר היום (רביעי) בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית כי ההאשמות שמפנה מצרים נגד חיזבאללה נועדו לנקמה. "ההאשמה המצרית נועדה לנקום בחיזבאללה על העמדה שגילה במהלך המתקפה הישראלית על רצועת עזה ועל כך שדרש ממצרים לפתוח את מעבר רפיח", אמר. לטענתו, כל הפרטים שחשפו המצרים עד כה הינם "חסרי ערך ומשוללי יסוד".

בתוך כך, נמשכות המהלומות המילוליות בין מצרים לאירן על רקע מעצר רשת הטרור של חיזבאללה שתכננה פיגועים במצרים. שר החוץ האירני מנושהר מותקי, אמר היום כי מטרת ההאשמות המצריות נגד חיזבאללה היא לשבש את הבחירות הקרובות לפרלמנט בלבנון. במסיבת עיתונאים שקיים הוסיף מותקי ואמר כי "ברור כי ישראל עומדת מאחורי הניסיונות ליצור בעיות ולשבש את הבחירות בלבנון, אולם כפי שהובסה ברמה הצבאית בלבנון, כך היא גם לא תצליח גם הפעם".

דבריו של מותקי נאמרו בתגובה לדבריו של שר החוץ המצרי אבו אל-רייט בראיון שהעניק אתמול לעיתון "א-שרק אל-אווסט" ולפיהן אירן עושה שימוש בחיזבאללה מזה שנים ארוכות. "זה שנים שאירן עושה שימוש בחיזבאללה כדי לממש את מטרותיה במזרח התיכון", הוסיף. השר המצרי אמר עוד כי הוא מקווה לראות את פניהם של אלו שתומכים בחיזבאללה לאחר שיתברר היקף המזימה. "טהרן ושלוחותיה רוצות להפוך את מצרים לשושבינה של המלכה אירן כשזו תיכנס למזרח התיכון", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully