וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: גבר בן 41 נעצר בחשד לרצח אביו

איילה חננאל

15.4.2009 / 10:39

המשטרה עצרה את הגבר לאחר שמצאה את גופת אביו בן ה-68 מוטלת בדירתם כאשר היא מכוסה בסימני דקירות. חשד: הבן לוקה בנפשו

גבר בן 41 נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שרצח את אביו עימו הוא התגורר בדירה ברחוב מח"ל בתל אביב. שמו של הנרצח הוא זכר גלוחוי. בעקבות דיווח שהתקבל בסביבות השעה 09:00 במשטרה, הגיעו השוטרים לדירה בה נמצאו הבן וגופתו של אביו, בן 68, כשהיא מכוסה בסימני דקירה. צוות מגן דוד אדום שהוזמן למקום קבע את מות האב.

הגבר נלקח לחקירה בתחנת המשטרה והרקע לרצח עדיין אינו ברור. המשטרה בודקת חשד כי הצעיר סובל מהפרעות נפשיות ואף טופל על ידי גורמים פסיכיאטריים. עוד עולה מחקירת המשטרה כי האם נכחה גם היא בדירה וניסתה לגונן על בעלה. האם נפצעה באורח קל. השכנים אשר שמעו את זעקות האב, דיווחו על כך למשטרה. מהמשטרה נמסר כי מדובר במשפחה נורמטיבית וכי לבן אין רקע פלילי.

המשפחה עלתה לפני 19 שנים מרוסיה. האם עובדת כמורה לפסנתר. מחקירת המשטרה עולה כי השלושה התיישבו הבוקר לארוחת בוקר משותפת ובמהלכה קם לפתע הבן, אחז בסכין מטבח והחל לדקור על פי החשד את אביו. אמו שניסתה לעצור אותו, נדקרה אף היא קלות. במגן דוד אדום סיפרו כי "האב נמצא שכוב בתוך שלולית של דם".

שכנים שגרו בסמוך סיפרו מדובר ב"משפחה שקטה ונורמטיבית" וש"אם המשפחה היתה ידועה כאישה נחמדה ומסבירת פנים". הבן החשוד ברצח יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

בליל יום שני נמצאה גופתה של חסרת בית בת 58, מרגריטה קרילוב ברחוב ליאורנרדו דה-וינצ'י בתל אביב. בנה בן ה-22 ואביו בן ה-58 נעצרו והובאו לחקירה במחלק תשאול מרחב ירקון. לטענת האב רצח הבן את אימו לאחר שזו הפצירה בו שישן ללא נעליים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully