וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן התלוננה למועצת הביטחון על "איומי" ישראל

15.4.2009 / 0:28

במכתב שהעביר שגריר אירן נכתב כי ”איומי ישראל מהווים פשע ופעולת טרור נגד מדינה ריבונית, ומוכיחים את התוקפנות וטבעו מחרחר המלחמה של השלטון הציוני”

אירן קראה הלילה (שלישי) למועצת הביטחון של או"ם להגיב בתקיפות כנגד מה שהיא מכנה "האיומים הלא חוקיים מצד ישראל" לתקוף את מתקני הגרעין שלה. שגריר אירן באו"ם מסר מכתב לשגריר מקסיקו, קלוד הלר, המשמש כנשיא הזמני של מועצת הביטחון, בו נכתב כי ישראל מפרה את החוק הבינלאומי.

"האיומים החמורים הללו מהווים פשע ומעשי טרור נגד מדינה ריבונית החברה באומות המאוחדות. האיומים הללו מוכיחים את התוקפנות וטבעו מחרחר המלחמה של השלטון הציוני", כתב שגריר אירן.

המכתב הזה הועבר יומיים לאחר שנשיא המדינה שמעון פרס התראיין לרדיו קול חי, שם אמר כי ישראל תגיב בכוח אם ההצעות לדיאלוג לא יצליחו לשכנע את נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד להפסיק את תוכנית הגרעין של ארצו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא אף הוא בעבר כי ישראל שומרת לעצמה את הזכות להשתמש בכל האמצעים על מנת למנוע מאירן מלהשיג נשק גרעיני. אירן מתעקשת כי היא מעוניינת בבניית כורים גרעינים לשם הפקת חשמל בלבד ולא ליצירת נשק גרעיני. נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד הודיע כי ארצות תמשיך את תוכנית הגרעין שלה למרות הקריאות הבינלאומיות להפסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully