וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת נפץ נחשפה מתחת למסגד בקלקיליה

ניר יהב

14.4.2009 / 17:06

הפלסטינים מאשרים כי עצרו 8 פלסטינים החשודים בהפעלת מעבדה לייצור מטעני חבלה במסגד בקלקיליה. חמאס: "פברוק"

כוחות הביטחון הפלסטינים מאשרים כי עצרו שמונה פלסטינים החשודים בהפעלת מעבדה לייצור מטעני חבלה במסגד בקלקיליה. דובר מנגנוני הביטחון, הגנרל עדנאן דמירי, הודיע היום (שלישי) במסיבת עיתונאים שקיים ברמאללה כי אין מדובר במעבדת הנפץ הראשונה מסוגה שהם תופסים. "ישנם גורמים המנסים לפגוע ביציבות ובביטחון שחייהם בהם האזרחים", אמר.

"בימים האחרונים הגיע לידינו מידע לפיו מתנהלת פעילות בלתי חוקית במסגד אבו איוב אל-אנסארי שבשכונת כפר סאבא בקלקיליה. לפיכך כוחות הביטחון החלו לאסוף מידע אודותיו", אמר. לדבריו, באחד הימים פרצה במסגד שריפה וכוחות הביטחון בדקו מה הוביל לפריצתה. "מצאנו חדר ובו ציוד הקשור לייצור חומרי נפץ וכן מטען שמשקלו 17 ק"ג המוכן לפיצוץ".

דמירי סיפר כי כתוצאה מכך נעצרו שמונה פלסטינים החשודים במעורבות בייצור המטענים. לדבריו, הם הודו בחשדות נגדם אולם החקירה בעניינם עדיין מתנהלת. דמירי סירב לפרט אם מדובר בחשודים המשויכים לארגון פוליטי כלשהו אך הבהיר כי זוהי אינה הפעם הראשונה שבה גורמים שונים מנצלים מסגדים לצרכים בלתי חוקיים.

בתגובה הודיע דובר חמאס פאוזי ברהום כי דבריו של דמירי הם בבחינת "פברוקים". ברהום הביע פליאה נוכח עיתוי הודעתו של דמירי, שמגיעה במקביל למאמצי התיווך בין חמאס לפתח, והוסיף כי הפרשה רק מוכיחה את הצורך במנגנוני ביטחון אמיתיים שיהיו מבוססים על אינטרסים לאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully