וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי-טלה חצי-אדם, מביא לרהט את סוף העולם

רמי שני

13.4.2009 / 17:52

בדיר ברהט נולד טלה ללא גפיים קדמיות. מיד התפשטה השמועה שמדובר ביצור כלאיים המסמל את סוף העולם. תמונות קשות

אסור להשתמש

(באדיבות: רדיו דרום)

אם תשאלו רבים מתושבי רהט, יום הדין קרב ובא. איך יודעים? באחד הדירים בעיר כבשה המליטה עובר מת שלדברי התושבים אינו אלא חצי-טלה חצי-אדם. "התקשר אלי מישהו, סיפר לי שזה משהו לא רגיל", סיפר עטף אבו סיאם, תושב העיר, לוואלה! חדשות. "באתי לראות וצילמתי את זה. וואלה זה מפחיד! זה 85% בן אדם. כל האנשים עכשיו מדברים על זה. הם מפחדים כי לפי האמונה שלנו, זה מסמל את בוא יום הדין. רואים ממש בובה של בן אדם".

אחיו של עטף, לעומת זאת, הוא וטרינר ולא משתתף בהתלהבות הכללית שפקדה העיר. לדבריו, מדובר בסך הכול בטלה שנולד לללא גפיים קדמיות. "אני לא רואה בזה פרצוף של בן אדם. בסך הכל טלה שלא התפתח די הצורך. הוא יצא כאחד משלישיה. אחד מהם חי, אחד מת והשלישי יצא מעוות".

האח, ד"ר מג'ד אבו סיאם, הוסיף שהוא נתקל מדי פעם במקרים מהסוג הזה. "היה פעם מקרה באמת נדיר של נאקה שהמליטה שני גמלים מחוברים. תאומים סיאמים. צריך להבין, שכשיש הרבה המלטות של בעלי חיים, נולדים גם כאלה עם מומים קשים".

עימד אל הוזייל, בעל העדר שאצלו נולד הטלה, סיפר שהוא גילה את העובר כשעבר בבוקר בין הכבשים שהמליטו במהלך לילה. "מזווית מסוימת אפשר לראות בו פנים של בן אדם", אמר. "לא נבהלתי, רציתי לראות מה זה. פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה, טלה בלי ידיים אבל עם רגלים".

השמועה על הטלה המוזר פשטה, כאמור, כמו אש בשדה קוצים ברחבי רהט ובן רגע הפך הדיר של אל הוזייל לאתר עליה לרגל. "הרבה תושבים הגיעו אליי היום. הם ממש נבהלו כשראו את זה. אומרים שזה מסמל את סוף העולם, אבל אני לא מאמין בזה. למען האמת, אני לא יודע אם יש לזה משמעות", אמר בעליו הגאה של היצור המיתולוגי.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • טלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully