וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מגבה את חיזבאללה במאבק נגד מצרים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.4.2009 / 14:58

הארגון גינה את ההאשמות שהטיחו בכירים במצרים בחיזבאללה. "יש להודות ולהביע הערכה על התמיכה בפלסטינים ולא להאשים"

ארגון חמאס גינה (שני) את הניסיון לערבו בפרשת מעצר רשת הטרור של חיזבאללה במצרים והודיע כי ההאשמות המופנות נגד חברי הרשת הן "האשמות שווא". הארגון הודיע עוד כי הוא מביע את הזדהותו עם חיזבאללה. "מטרת ההאשמות הן לפגוע בתדמיתם של חמאס וחיזבאללה ולכפות עליהן עמדות מדיניות שאינן למען האינטרס הפלסטיני העליון", הבהיר.

בכיר חמאס וחבר הלשכה המדינית של הארגון, מוחמד נזאל, אמר כי הוא מביע צער על "המלחמה התקשורתית" נגד חיזבאללה וחמאס ועל ההאשמות שמופנות נגד הארגון הלבנוני לפיהן הבריח נשק לתוך רצועת עזה. "הכנסת נשק לתווך הרצועה על מנת לסייע בהתנגדות לכיבוש היא בשום פנים ואופן איננה אשמה. היא מכבדת את מי שעשה זאת ואין מקום לגנות זאת".

חמאס הודיע כי הוא מגלה הזדהות מלאה עם חיזבאללה במאבקו ברדיפות אחריו. "העמידה לצד בני עמנו והתמיכה בהתנגדות לכיבוש הן מחובתו של כל ערבי, מוסלמי ובן חורין", ציין. "יש להודות ולהביע הערכה על כך ולא לגנות ולהאשים".

בימים האחרונים נחשפה במצרים רשת של 49 פעילי חיזבאללה שניסו, לטענת התביעה במצרים, לבצע פיגועים ברחבי המדינה. בנוסף העבירה הרשת נשק ומחבלים לרצועת עזה דרך המנהרות במצרים. בנאומו ביום שישי הכחיש מזכ"ל חיזבאללה כי הרשת התכוונה לבצע פיגועים אולם הודה כי מטרת הרשת הייתה "להעניק סיוע לוגיסטי" לארגונים החמושים ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully