וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל חתם על כרטיס אדי: "ערך מקודש"

נעמה טלמור

13.4.2009 / 12:31

בטקס שהתקיים בלשכתו אמר אשכנזי כי הוא גאה בכך שאלפי חיילים חותמים על הכרטיס לתרומת איברים "מתוך הבנת חשיבות הנושא"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי, חתם בצהרים (שני) בלשכתו על כרטיס אדי לתרומת איברים. במהלך טקס החתימה על הכרטיס אמר הרמטכ"ל כי "ערך חיי אדם ביהדות ובצה"ל בפרט הוא ערך מקודש ועל כן חשוב שנירתם למאמצים הללו. אני גאה שאלפי חיילים עושים זאת כמובן בהתנדבות מתוך הבנת חשיבות הנושא".

אשכנזי בירך את עמותת אדי ואת משפחת בן דרור העומדת בראשה. הוא פנה לדבורה, אמו של אהוד שעל שמו נקראת העמותה ואמר כי "אני מאחל שתוסיפו ותרבו תורמים למטרה שקשה לחשוב על ראויה ממנה".

גם קצין רפואה ראשי, תת אלוף מנחם אש, שחתם על הכרטיס לפני כחודש נכח באירוע. לדבריו, "המסר לכלל הציבור הוא ברור, זה משתלב במסגרת העבודה שעשינו להסביר את החשיבות של הנושא לחיילי צה"ל. בחתימה על הכרטיס אפשר להציל יותר מנפש אחת".

אש הוסיף כי "מנתוני צה"ל עולה כי מאז החלו להעלות את המודעות, כעשרת אלפים חיילים החליטו לחתום על הכרטיס. צה"ל בחר להתמקד בשלושה פרויקטים מצילי חיים: התרמות דם, הצטרפות למאגר מוח העצם של 'עזר מציון' וכעת גם הנושא של חתימה על כרטיס אדי". זו הפעם הראשונה בתולדות המדינה שבה הרמטכ"ל וקצין רפואה ראשי נרתמים לנושא. לפני כחודש חתם על הכרטיס גם הרב הצבאי הראשי, תת אלוף אביחי רונצקי.

לחתימה על כרטיס אדי ניתן להיכנס להתקשר לטלפון 6262*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully