וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח חסרת הבית בת"א: הבן חשוד

איילה חננאל

13.4.2009 / 8:24

גופתה של מרגריטה קרילוב נמצאה הלילה בגן ציבורי כשעליה סימני חבלה קשים. המשטרה חושדת שבנה התקיף גם את האב במהלך ויכוח

מרגריטה קרילוב, חסרת בית בת 58, נמצאה הלילה (שני) ללא רוח חיים בגן ציבורי ברחוב דובנוב בתל אביב, כשעל גופה סימני חבלה קשים. בן זוגה של קרילוב, דמיטרי, ובנם, אלכס, נעצרו בחשד לרציחתה.

הגופה נמצאה ברחוב ליאונרדו דה-וינצ'י לאחר ששוטרי סיור הבחינו באב ובנו המוכרים כחסרי בית שאינם דוברי עברית, המתגוררים בגינת דובנוב. לאחר תחקור ראשוני התברר כי התגלע סכסוך בין האב לבן, שבמהלכו תקף הבן את אביו.

בשל החשד לרצח האם נעצרו האב בן ה-58 ובנו בן ה-22, והובאו לחקירה במחלק תשאול מרחב ירקון. היום אחר הצהרים יובאו השניים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

אסנת כהן, ראש האגף לדרי רחוב בעיריית תל אביב, סיפרה לוואלה! חדשות, כי "בני המשפחה היו תחילה תוקפנים וסירבו לכל סיוע. המשפחה רצתה לחזור לצרפת ולקבל מעמד פליט שם אך סורבה". לדברי כהן, "לאחר זמן מה הם עברו להתגורר בגינת דובנוב וקיבלנו עליהם אין ספור תלונות. הם פשוט השתלטו על הגינה. לפני חודשיים הגענו לשם ולאחר שסירבו לקבלת טיפול, הוחלט בלב כבד על פינוי חפציהם מהגינה והשארנו רק מצרכים בסיסיים כגון שמיכות".

"החוק בישראל לא מאפשר לאשפז חולה נפש בכפייה, אלא רק אם הוא מהווה סכנה לעצמו או לסביבה", הסבירה כהן בהתייחסה לבני המשפחה. "כיום ידינו כבולות וחייבים להוכיח את מסוכנותו של מי שלא מוכן לקבל טיפול, כך הם משוחררים לדרכם ומצבם מדרדר. ברוב המקרים זה פשוט מסתיים בכך שהם מנהלים חיים אומללים וחולים ברחוב. במקרה הזה, זה הסתיים ברצח".

עדכון ראשון: 03:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully