וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוי אורות

19.4.2009 / 5:00

בלקן ביט בוקס ואסף אבידן יופיעו ביום חמישי בכיכר רבין על אנרגיה שתיוצר משמן טיגון פלאפל, במסגרת אירועי שעת כדור הארץ. אל תשכחו לכבות את האורות

פרויקט "שעת כדור הארץ" שיצוין השבוע בתל אביב הוא חלק מיוזמה בינלאומית המתקיימת ב-550 ערים בעולם. הפרויקט נועד לעורר את המודעות להתחממות הגלובלית. מדובר בפעולה פשוטה של כיבוי אורות למשך שעה אחת בלבד ובמסר חזק בדבר הצורך בנקיטת פעולות מיידיות לעצירת התחממות כדור הארץ. תושבי תל אביב, בעלי עסקים, מגדלי משרדים, מוסדות וארגונים נקראים לכבות את האור ביום חמישי, ה-23.4.09, בשעה 20:00 בדיוק.

יותר מחצי מיליון בתים כיבו את האורות בשנה שעברה בעיר. השנה, עם הצטרפותן של ירושלים, חיפה, כפר סבא ובאר שבע לפרויקט צפויים לכבות אורות יותר מ-2 מיליון בתים בישראל. במסגרת הפרויקט יוחשכו בתל אביב כיכר רבין, בניין משרדי הממשלה, קומפלקס עזריאלי, בתי המלון, התיאטראות והברים והמסעדות יגישו בשעה זו לאור נרות.

שיאו של האירוע יתקיים בכיכר רבין מיד עם החשכת האורות. בשעה זו בדיוק יעלו לבמה שתיים מההבטחות הגדולות של המוזיקה הישראלית - הזמר אסף אבידן ולהקת הבלקן ביט בוקס בהנהגתו של הזמר תומר יוסף. ההופעה תתקיים על אנרגיה שתופק משמן ממוחזר של טיגון כדורי פלאפל ומדיווש רוכבי אופנים שירכבו במתחם דיווש מיוחד שמוקם לצידי הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully