וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן יעבור שיפוץ, אובמה ישלם

טלי גולדשטין

12.4.2009 / 17:18

כולם מחכים לכלב הנשיאותי החדש שיגיע, אך גם לבית הלבן יש למה לחכות: הזוג אובמה מתכונן לשיפוץ נרחב, רובו מכיסם הפרטי

עונת ניקיונות האביב הגיעה גם לבית הלבן, שצפוי לעבור כמה וכמה שינויים תחת שרביטם המנצח של הזוג הנשיאותי החדש, מישל וברק אובמה . לפי דיווח ה"טיימס" הלונדוני, בנוסף לכלבלב שאמור להגיע עוד השבוע למעון הנשיאותי, הזוג אובמה עומד לשפץ את משכנו החדש. תשאלו האם יש טעם לפגם בפזרנות שכזו בתקופה של משבר כלכלי? הסירו דאגה מליבכם. אובמה מסתמך כנשיא הגון העומד במילתו – חלק גדול מהשיפוץ ימומן מכיסו הפרטי.

הבית הלבן יעבור שיפוץ נרחב מבפנים ומבחוץ על מנת להפוך אותו לבית משפחתי יותר, המתאים לגידול ילדות בנות 10 ו-7. על חלק מהמדשאות תיאסר ההליכה, לדוגמה: הכלב החדש ייאלץ להישמר מפני גן הירקות האורגניים ששתלה מישל אובמה. סמוך לאגף המערבי, הוקמה נדנדה בשביל הילדות ושולחן פיקניקים.

הגן האורגני ימומן מכספי הציבור אמנם, אך הטיפול בו "אינו יקר" הבטיחה הגברת הראשונה. "נוכל לגדל מספיק פירות וירקות כדי להאכיל את כולנו במשך שנים בעבור מאתיים דולר בלבד", הוסיפה.

הזוג אובמה יממן כאמור חלק גדול מהשיפוצים. לא תהיה להם בעיה לעשות כך, במיוחד לאור העובדה שהנשיא הרוויח בשנה שעברה 2.5 מיליון דולרים מהתמלוגים על מכירות ספריו בלבד. השניים מתכוונים לעצב מחדש את חדר השינה שלהם והודיעו כי לא ישתמשו ב-100 אלף הדולרים שהיקצה לשם מטרה זו הקונגרס. "זהו לא הזמן המתאים להשתמש בכספי הציבור", אמרה קמיל ג'ונסטון, מנהלת התקשורת של מישל אובמה.

"הבית הלבן הוא בראש ובראשונה בית משפחה ועליו להיות נוח, במיוחד אם יש ילדים. זה המקום בו הם אוכלים וישנים", הוסיפה. האגודה ההיסטורית של הבית הלבן תממן את העיצוב מחדש של החדרים הרשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully