וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל נפל למותו סמוך למצפה רמון

רמי שני

12.4.2009 / 15:26

המטייל, כבן 30, טייל לבד באזור המכתשים ונפל מגובה של 100 מטרים. בשל התוואי הקשה, לצוות הרפואי נדרשה חצי שעה להגיע למקום

מטייל שנפל בצהרים (ראשון) בהר גמל סמוך למצפה הכוכבים במצפה רמון, מת מפצעיו. מחקירת המשטרה מתברר כי האיש כבן 30, טייל לבד באזור וקבוצת מטיילים שעברה במקום שמעה את זעקות נפילתו. המטיילים הזעיקו יחידת חילוץ שאיתרה את האיש, אך לאחר מכן נקבע מותו.

בגלל תוואי המכתשים באזור, התקשה צוות החילוץ להגיע אל הצעיר. ההערכה היא שמרגע היוודע דבר הנפילה ועד הגעת הצוות הרפואי שניסה להחיות אותו, עברו כשעה וחצי. בסופו של דבר נאלץ כאמור רופא לקבוע את מותו של המטייל. בחקירה התברר כי הוא צעד לאורך המצוק של מכתש רמון עד שהגיע להר גמל ושם הוא נפל מגובה של 100 מטרים לתוך תחתית המכתש.

המטייל התרסק על הסלעים באזור שבו קיים שביל טיול מסומן. רמי מוסלי, מפקד יחידת החילוץ הר נגב, אמר לוואלה! חדשות כי "לצערנו פעולות החילוץ לא הסתיימו בצורה טובה ונאלצנו לקבוע את מותו של האיש. אנחנו לא יודעים מה גרם לו ליפול, ככל הנראה הוא איבד את שיווי משקלו".

ביום שישי האחרון פעלה יחידת חילוץ מגילות"בצפון מדבר יהודה לחילוץ מטייל בנחל דרגות. הצעיר שטייל במקום עם חברתו, נפל ושבר את רגלו. מסוק הוזעק למקום וסייע בחילוץ הפצוע ובהעברתו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully