וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דנון: "לסיים שלילת אזרחותו של בשארה"

עדי שמחוביץ

12.4.2009 / 12:20

בפנייה לשר הפנים ישי, ביקש הח"כ החדש מהליכוד לסיים את "האבסורד המטורף" בעניינו של הח"כ לשעבר, שנחשד בסיוע לחיזבאללה

ח"כ דני דנון (הליכוד) פנה היום (ראשון) לשר הפנים אלי ישי, בדרישה שיסיים את הליך שלילת אזרחותו של ח"כ לשעבר עזמי בשארה. דנון עתר בעבר לבג"ץ בדרישה לשלול אך אזרחותו של בשארה, אך בג"ץ קבע כי האחריות בנושא זה מוטלת על שר הפנים. בעקבות כך, החל שר הפנים היוצא מאיר שטרית בהליך שלילת אזרחותו של בשארה, אך לטענתו הוא נתקל בקשיים בגלל אי שיתוף פעולה מצד היועץ המשפטי לממשלה.

ח"כ דנון אמר היום כי "לא ארפה עד שיסתיים האבסורד המטורף בו ח"כ אשר סייע לחיזבאללה במלחמה, ממשיך לקבל זכויות כאזרח מדינת ישראל. אם יהיה צורך, אעתור שוב לבג"ץ". בשארה עזב את ישראל בחודש אפריל 2007 לאחר שעלה החשד כי סייע לחיזבאללה במלחמת לבנון השנייה וכיום הוא נע בין מספר מדינות ערב.

שר הפנים הקודם שטרית הודיע בחודש נובמבר האחרון כי הוא פועל בנושא, לאחר שחודשיים קודם לכן דחה בג"ץ עתירה שקראה לשלול את אזרחותו ואת זכויות הפנסיה של בשארה. לשכתו של בשארה פרסמה בעקבות העתירה לבג"ץ הודעה בה נמסר כי מאז שנבחר לחבר כנסת, מתנהל נגדו מסע השמצות חריף. "אם רוצים לשלול את האזרחות של בשארה – שישללו". עוד נמסר אז מלשכתו של בשארה כי הוא אינו מתכוון להגן בבתי המשפט בישראל על זכותה של משפחתו לקבל את כספי הפנסיה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully