וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני נערים אנסו והיכו בת 14

איילה חננאל

11.4.2009 / 17:21

לדברי הנערה, הנערים השקו אותה לשכרה בדירה בבית שאן, ולאחר מכן גרמו לה לשבר בגולגולת ואנסו אותה. השניים נעצרו

נערה בת 14 אושפזה היום (שבת) בבית החולים העמק בעפולה, כשהיא סובלת מחבלת ראש. זאת לאחר, שלדבריה הוכתה אמש ונאנסה בעת בילוי עם חבריה. הנערה הגישה תלונה במשטרה, ובעקבותיה נעצרו שני צעירים בגילאים 17 ו-18 בחשד לביצוע המעשים. הערב הם יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

לפי התלונה שהגישה הנערה, היא וחברתה יצאו אתמול לבלות, נפגשו עם שני הצעירים, ואלה הזמינו אותן לדירה של חבר נוסף, שלא שהה בבית. לדברי הנערה, השניים השקו אותה ואת חברתה לשכרה, ולאחר מכן היכו אותה, גרמו לה לשבר בגולגולת ואנסו אותה. חברתה ככל הנראה שהתה בחדר סמוך. היא סיפרה לשוטרים, כי האונס נמשך זמן ממושך והסתיים בשעות הלילה המאוחרות.

הנערה הגיע לביתה כשהיא חבולה וסיפרה להוריה את שאירע, והם מיהרו לגשת עימה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה. הנערה חשה ברע, ומתחנת המשטרה הובאה לבדיקות בבית החולים, שם אובחן כי עקב המכות, נגרם לה שבר בגולגלת. הבוקר היא אושפזה בבית חולים העמק בעפולה עם חבלות ופגיעות ראש.

בתוך כך, לפי יומיים תושב אחד הכפרים בוואדי ערה, בן 39, נעצר בחשד כי אנס במשך מספר שנים אישה תושבת עירון. האישה, בשנות השלושים לחייה, הגיעה לפנות בוקר לתחנת משטרת עירון והגישה תלונה בה טענה כי בחמש השנים האחרונות היתה קורבן למסכת אונס אכזרית מצד השכן שלה.

המתלוננת סיפרה כי במשך כל השנים האלה העדיפה לשתוק ולא להתלונן מחשש שיפגע בה. כעת, סיפרה בתלונתה, היא החליטה להגיש תלונה מאחר ומקרה האונס האחרון נעשה לעיני בנה בן השבע. החשוד במעשים יובא הערב להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully