וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נפצע אנוש מירי בבטנו בדירה ברמלה

איילה חננאל

11.4.2009 / 11:42

הגבר נורה באמצעות אקדח של מאבטחת ששהתה בדירה, אך טרם ברור מי ירה. מוקדם יותר שני צעירים נדקרו ביהוד ובפ"ת

גבר נפצע באורח אנוש ואישה באורח קל מיריות אקדח שנורו לפנות בוקר (שבת) במהלך ריב בין בני זוג בדירה ברמלה. מחקירה ראשונית עולה כי השניים שהו בדירה עם שלושה חברים. בשלב מסוים האשה עזבה לחדרה יחד עם חברה לחיים בעקבות מריבה, אחד משלושת חבריהם נכנס לחדר ונורה.

הפצוע אנוש הובא לבית החולים "אסף הרופא" בצריפין על-ידי שני חבריו. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את השניים, שטענו כי הם לא מכירים את האיש. במקביל, הגיעה האישה עם חברה לבית החולים "קפלן" ברחובות. בן הזוג סיפר לשוטרים היכן אירע הירי, ונעצר יחד עם חברתו. הירי בוצע מהנשק של האישה שעובדת כמאבטחת, אך עדיין לא ברור מי היורה. הגבר נפצע מקליע שחדר לבטנו ואילו האשה נפגעה בידה. המעורבים מסרו מספר גרסאות במשטרה. במשטרה מעריכים כי הרקע לירי הוא רומנטי.

באירוע אלים אחר שאירע הלילה, נדקר צעיר בן 23 מחוץ למועדון ברחוב רבינזון בפתח תקווה. הצעיר שנפצע פצעים קשים פונה לביה"ח בלינסון. מחקירה ראשונית עולה כי נפצע בעת קטטה שפרצה מחוץ למועדון בין שתי חבורות צעירים ובמשטרה מנסים לאתר כעת חשודים. הצעיר אינו משתף פעולה עם חוקריו.

באותה השעה נדקר צעיר בן 18 בחזהו ונפצע באורח בינוני במהלך קטטה שפרצה בין מספר צעירים ברחוב אשכנזי ביהוד. צוות מגן דוד אדום פינה את הצעיר לבית החולים "שיבא" בתל השומר. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully