וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג הישראלי ברעש האדמה יובא מחר למנוחות

קובי מנדל

9.4.2009 / 21:27

גופת הסטודנט חוסיין חמאדה שנהרג ברעידת האדמה באיטליה תועבר ארצה לאחר שאביו, שנסע לאיטליה, זיהה אותה

הסטודנט חוסיין חמאדה, בן 23 מכבול, יובא מחר (שישי) למנוחות בכפרו בגליל לאחר שאביו, ד"ר אמין חמאדה, יצא לאיטליה וזיהה את גופתו. הגופה נמצאה בין הריסות המבנה שבו שהה חמאדה בעיר ל'אקווילה בה למד רפואה. חמאדה סיפר לוואלה! חדשות כי הגיע למקום עם קרוב משפחה ועקב מקרוב אחר החיפושים אחר בנו, וכי גופת הבן נמצאה מתחת לחדר מדרגות.

חוסיין היה בנם הבכור של הד"ר חמאדה, רופא שיניים, ורעייתו סנא, מורה. הוא הותיר אחריו ארבעה אחים. האב הוסיף כי העיר נהרסה כליל וכי מבני האוניברסיטה נפגעו קשות כך שלא ניתן לקיים שם עוד לימודים. אל בית משפחת חמאדה הגיעו מאות אנשים לנחם את בני המשפחה מאז שנודע על זיהוי הגופה.

אמש דיווח משרד החוץ כי כוחות המחלצים באיטליה מצאו את גופתו של חמאדה. שגרירות ישראל ברומא פעלה להעברת הגופה לארץ בהקדם האפשרי. מוקדם יותר באותו יום שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלפון עם ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. נתניהו הביע את תנחומיו על רעש האדמה שגבה מאות קורבנות. נתניהו אמר לברלוסקוני שישראל מוכנה להגיש סיוע בכל דרך שתידרש. השניים סיכמו כי בימים הקרובים תישלח לאזור האסון משלחת של מומחים ישראלים בתחום הטראומה.

מניין ההרוגים ברעש האדמה בעיר ל'אקווילה שבמרכז המדינה הגיע ל-272 בני אדם. רעשי משנה המשיכו לפקוד את האזור למחרת בעוד אלפי בני אדם מצאו מקלט במכוניותיהם ובמחנות אוהלים זמניים שהוקמו באצטדיון שבשולי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully