וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיפול הרפואי באולמרט לא קשור לשימוע"

עדי שמחוביץ

8.4.2009 / 12:00

הפרקליטות ביקשה לדחות את עתירתו של רה"מ לשעבר, שדרש לדחות את מועד השימוע. "השימוע לא מחייב את נוכחותו של אולמרט"

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבג"ץ את תשובתה לעתירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעניין דחיית השימוע בפרשת "ראשונטורס", שנקבע ל-19 באפריל. "הליך השימוע, מטבעו, צריך להיות קצר ותמציתי כדי לאפשר לחשוד להציג את טיעוניו בטרם קבלת החלטה סופית בעניינו", נכתב בתשובת הפרקליטות שהוגשה על ידי עו"ד דנה בריקסמן.

הפרקליטות הגיבה לטענת באי כוחו של אולמרט, לפיה יש לדחות אתת השימוע היות שהוא ישהה באותו זמן בטיפול רפואי בארה"ב: "הליך השימוע נעשה עלי די הסנגורים ולפיכך אין בהיעדרו של אולמרט מהארץ כדי לפגוע בתהליך", מסרו מהפרקליטות.

הפרקליטות דחתה גם את בקשת באי כוחו של אולמרט לכרוך בשימוע אחד את כל הפרשיות בהן חשוד אולמרט. לפי הפרקליטות, " היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז כבר הודיע כי הוא יכלול את פרשת ראשונטורס, פרשת מעטפות הכסף ופרשת מרכז ההשקעות בכת אישום אחד". עם זאת, ציינו בפרקליטות כי "לפרשת המינויים הפוליטיים ולפרשת הבית ברחוב כרמיה אין זיקה לשלוש הפרשות האחרות, אולם נעשה את כל המאמצים כדי להגיע בעניינן להחלטה בהקדם".

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגישו השבוע עתירה לבג"ץ נגד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בה הם דורשים מבית המשפט להורות ליועץ לדחות את השימוע שנקבע בעניינו של אולמרט ל-19 באפריל. אחת הסיבות שבגינה דורשים פרקליטי אולמרט דחייה, היא מצבו הרפואי של אולמרט. אולמרט דורש שיוצא צו ביניים נגד החלטת מזוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully