וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח מניו יורק כתב: "שיהיה לכם יום טוב"

7.4.2009 / 21:08

המהגר שירה למוות ב-13 בני אדם ובעצמו במרכז קליטה בעיירה בינגהמטון, שלח מכתב לתחנת טלוויזיה, אליו צירף את תמונותיו

ג'יוורלי וונג, המהגר שירה למוות ב-13 בני אדם ובעצמו במרכז קליטה בעיירה בינגהמטון שבמדינת ניו יורק, שלח מכתב לתחנת טלוויזיה לפני שיצא למסע ההרג שלו, אותו סיים במילים "שיהיה לכם יום טוב".

"אני ג'יוורלי וונג יורה באנשים", כך נפתח המכתב ששלח והתקבל בערוץ 10 של סירקיוז, ניו יורק, ביום שני. המכתב נשלח ביום שישי, אך התאריך הרשום עליו הוא 18 במרץ, יותר משבועיים לפני המתקפה. מפקד משטרת בינגהמטון אמר היום כי המכתב, אליו צורף גם רשיון הנהיגה של וונג הם ככל הנראה אכן של הרוצח, שצירף גם תמונות של עצמו מחזיק בשני אקדחים, אולי אלו שהשתמש בהם במתקפה.

במכתב, שאורכו שני עמודים, דאג וונג להתנצל על האנגלית הקלוקלת שלו. "כמובן אתם צריכים לדעת למה אני לירות?" כתב, אך לא הסביר. כאמור, הוא סיים במילים: "ושיהיה לכם יום טוב". במשטרה מעריכים כי הרצח בוצע בשל חוסר יכולתו להשתלט על השפה האנגלית ובשל העובדה שפוטר מעבודתו. המכתב הועבר לבדיקת של ה-FBI.

הרוצח שהרג 32 בני אדם באוניברסיטת וירג'יניה טק לפני כשנתיים, שלח לפני שיצא למסע ההרג חבילה לרשת NBC, שהכילה תמונות שלו אוחז באקדחים וסרטון וידאו בו הוא נואם בזעם. הוא השאיר גם מכתב ארוך שכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully