וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקו קטאנץ התפטר מאימון נבחרת מקדוניה

עימות עם הכוכב גוראן פאנדב גרם למאמן לחוש שחותרים תחתיו. "לא הייתי יכול לקבל התנהגות כזו, וזה גרם לי להרגיש שכך אני לא יכול לעבוד"

מאמן נבחרת מקדוניה סרקו קטאנץ התפטר היום (שלישי) מתפקידו, לאחר שחש כי כוכבה של הנבחרת וחלוץ קבוצת לאציו, גוראן פאנדב, חותר תחתיו. קטאנץ סירב להסביר מה עמד מאחורי התקרית בין השניים שהובילה את השחקן לחתור תחת המאמן. מה שכן ידוע הוא שהעימות בין הצמד התרחש סביב משחק ההפסד של הנבחרת ביום רביעי בשבוע שעבר להולנד, במסגרת בית 9 מוקדמות מונדיאל 2010 בדרום אפריקה.

"התפטרתי לא בגלל שהפסדנו 4:0", אמר קטאנץ לאתר ההתאחדות המקדונית לכדורגל, "אלא בגלל העובדה שעימות קטן שהיה לי עם פאנדב טרם המשחק גרם לאווירה עכורה בנבחרת. חלק מהשחקנים דרשו לחקור כיצד המאורע הזה הגיע לתקשורת, ואני לא הייתי יכול לקבל התנהגות כזו, וזה גרם לי להרגיש שכך אני לא יכול לעבוד".

"למקדוניה יש עדיין צ'אנס לסיים את הבית במקום השני ולהתברג לשלב ההצלבה", הוסיף קטאנץ", אבל כעת הם צריכים מאמן שיחזיר את האווירה הטובה לנבחרת".

מקדוניה פתחה את שלב הבתים עם ניצחון בית נאה 0:1 על סקוטלנד, אלא שלאחר מכן הגיעו שלושה הפסדים רצופים. למקדוניה שלוש נקודות והיא מדורגת במקום הרביעי בבית. לסקוטלנד, המדורגת שנייה, שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully