וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי חמאס צעקו 'רוצחים' - השר שלום עזב

פנחס וולף

7.4.2009 / 19:40

חברי המשלחת הישראלית לכינוס בינלאומי באתיופיה, הופתעו לגלות כי נציגי חמאס נכללים במשלחת הפלסטינית והחליטו לעזוב בזעם

השר סילבן שלום, ח"כ שלמה מולה ומזכיר הכנסת אייל ינון, עזבו הערב (שלישי) בהפגנתיות את הכינוס של הארגון הפרלמנטרי הבינלאומי המתקיים בעיר אדיס אבבה שבאתיופיה. השלושה הביעו את זעמם על כך שבמשלחת הפלסטינית שהגיעה לכינוס, היו גם שני אנשי ארגון חמאס. השלושה טענו כי מדובר באקט שנוגד את כללי ארגון הקרוורטט, הקובעים כי לא יהיה מגע עם חמאס, כל עוד הוא לא זונח את הטרור ומכיר בהסכמים שנחתמו עם ישראל.

כאשר אנשי חמאס צעקו לעבר הנציגים הישראלים בכינוס "רוצחים, רוצחים", אמר השר שלום לחברי הוועידה "אם אתם נותנים לחמאס לשבת כאן, אולי תביאו לכאן את הטליבן ואת אל קאעדה?". מיד לאחר מכן, עזבו חברי המשלחת הישראלית בזעם את האולם. השר שלום ומזכיר הכנסת ינון, צפויים לחזור כבר בהמשך הערב לישראל ואילו ח"כ מולה הודיע כי בכוונתו להישאר באתיופיה ולחגוג עם בני הפלשמורה את חג הפסח.

אתמול, טרפדה המשלחת הישראלית בקשה של אירן ועומאן לקיים במסגרת הכינוס דיון חירום נגד ישראל בנושא התנהלות ישראל בעזה. היום נפגש השר לפיתוח אזורי שלום עם ראש ממשלת אתיופיה, מלס זנאווי. השניים דיברו על חשיבות הידוק היחסים בין שתי המדינות. שלום אמר לראש הממשלה האתיופי שהוא רואה באתיופיה כבת ברית למאבק בקיצונים. זנוואי השיב: "אני שמח שישראל שוחרת שלום, אולם כדי שנוכל לקדם את המאבק נגד הקיצונים, ישראל צריכה לפתור את הקונפליקט עם הערבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully