וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין ישאר במעצר: "סובל מהפרעת אישיות"

איילה חננאל

7.4.2009 / 14:32

ביהמ"ש קבע כי עד הדיון הבא שייערך במאי ישהה דיין במעצר. "מדובר באדם הסובל מהפרעת אישיות גבולית והתנהגותו חסרת שיפוט"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הבמאי והשחקן אסי דיין ישהה במעצר עד לדיון שיערך בעינינו בחודש מאי. כך קבע היום (שלישי) שופט בית משפט השלום יצחק יצחק בדיון בבקשה להארכת מעצרו של דיין עד תום ההליכים נגדו. קודם להחלטת המשפט התקיים בבית המשפט דיון בו מסר הפסיכיאטר המחוזי חוות דעת רפואית על דיין שבה קבע כי דיין כשיר לעמוד לדין.

בדיון בנוגע להארכת המעצר, טען עורך דינו של דיין מטעם הסנגוריה הציבורית, איתי בן נון כי דיין עצמו חפץ להיות מורחק מהמתלוננת נגדו. "מדובר באישה שאחזה בו בציפורניה באמצעות כמויות אדירות של ריטלין שהיא נהגה לספק לו".

לדבריו, "בעקבות כך הפך דיין לנרקומן של ריטלין". הוא ביקש לשחרר את דיין למעצר בית בפונדק של כושי רימון באילת.
מנגד טענה המדינה כי היא מתנגדת לשחרור דיין. לדברי התביעה, חוות הדעת הפסיכיאטרית של דיין אמנם קובעת שהוא כשיר, אבל אם בית המשפט יבחן אותה הוא יראה כי דיין מאופיין בהתנהגות תוקפנית פיזית והוא מוכר למערכת הפסיכיאטרית.

השופט יצחק יצחק קבע כי לאור חוות הדעת הפסיכיאטרית עולה כי מדובר באדם הסובל מהפרעת אישיות גבולית קשה ולעיתים התנהגותו אימפולסיבית וחסרת שיפוט. "אני סבור שיש מקום לבחון חלופת מעצר, אשר על כן יערוך שירות המבחן תזכיר תוך התייחסות למסוכנותו של דיין והן לחלופת מעצר נאותה". הוא קבע כאמור כי עד הדיון הבא שיערך בחודש מאי ישהה דיין במעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully