וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לבג"ץ: לדחות השימוע בשל מצב רפואי

עדי שמחוביץ

7.4.2009 / 12:47

רה"מ לשעבר עתר בבקשה לדחות את שימועו אצל מזוז בטענה שעליו לצאת לחו"ל לטיפולים רפואיים דחופים שדחה בעת כהונתו

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגישו היום (שלישי) עתירה לבג"ץ נגד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בה הם דורשים מבית המשפט להורות ליועץ לדחות את השימוע שנקבע בעניינו של אולמרט ל-19 באפריל. אחת הסיבות שבגינה דורשים פרקליטי אולמרט דחייה, היא מצבו הרפואי של אולמרט. אולמרט דורש שיוצא צו ביניים נגד החלטת מזוז. בג"ץ הורה למזוז להשיב לעתירה עד מחר בשעה 11 בבוקר.

לטענת עורכי הדין, אלי זהר, נבות תל-צור, יהודה וינשטיין ורועי בלכר, אולמרט דחה בזמן כהונתו כראש ממשלה מספר טיפולים רפואיים דחופים בחו"ל, שאליהם הוא אמור לצאת בקרוב בשל סרטן הערמונית שממנו הוא סובל. פרקליטיו של אולמרט טוענים כי רק לאחר שסיים את כהונתו כראש ממשלה התפנה אולמרט לטפל במחלתו. עקב כך, לא יכלו פרקליטיו להיערך כראוי לשימוע והם כאמור מבקשים לדחותו.

בנוסף טוענים פרקליטיו של אולמרט כי עדיין לא התקבלו החלטות לגבי כל שש הפרשות שבהן הוא מעורב לכאורה, וגם בשלושת הפרשות שבהן התקבלו החלטות לגבי כתב אישום -"מעטפות הכסף", ראשונטורס ומרכז ההשקעות - אין בידיהם את כל חומרי החקירה ולכן הם לא יכלו להיערך בהתאם.

כמו כן, לטענת הפרקליטים, יש לקיים שימוע אחד לכל הפרשות שבהן הוגש נגד אולמרט כתב אישום. בטענתם מסתמכים הפרקליטים על דבריו של מזוז בעת ההחלטה על הגשת כתב האישום בפרשת בנק ההשקעות, לפיהם, כל הפרשות שבהן הוגש כתב אישום נגד אולמרט קשורות אחת לשנייה, וישנה אפשרות כי יוגש כתב אישום אחד משותף נגד אולמרט בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully