וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נפצע בינוני מיידוי אבנים בגדה

יהושע בריינר ונעמה טלמור

7.4.2009 / 9:51

בן 26 נפצע בראשו מאבנים שיודו לעבר רכבו בשומרון . שתי ישראליות נוספות נפצעו קל. כוחות צה"ל סורקים את האזור

אזרח ישראלי בן 26 נפצע הבוקר (שלישי) באורח קל עד בינוני בראשו כתוצאה מאבנים שיודו לעבר רכבו בכביש רחלים - עלי זהב שבשומרון. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בלינסון בפתח תקווה. שתי ישראליות נוספות נפצעו קל ופונו לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. כוחות צה"ל סורקים את האזור בניסיון לאתר את המיידים.

מחקירה ראשונית עולה כי בעת שנסע הצעיר ברכבו, יודו לעברו אבנים. אחת האבנים פגעה בראשו, וכתוצאה מכך הוא איבד את השליטה ברכבו והתנגש במעקה הבטיחות. בשבוע שעבר נפצע אזרח ישראלי באורח קל מאבנים שיודו לעבר הרכב בו נסע ליד אל פנדק, מזרחית לקלקיליה.

"האחריות על ההתדרדרות במצב הביטחוני היא תוצאה ישירה של המדיניות המתרפסת של ראש הממשלה היוצא אהוד אולמרט", כך אמר ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה בתגובה לאירוע. "אנו מקווים שהממשלה החדשה תשנה את המאזן מול הטרור ותפעל בנחישות נגדו", אמר מסיקה.

ועד מתיישבי בנימין אמר בתגובה כי "שרשרת הפיגועים הרצחנית של הימים האחרונים היא תוצאה ישירה של מדיניות ההקלות והסרת המחסומים שמוביל אהוד ברק. אנו קוראים לראש הממשלה לקחת אחריות ולרסן את התנהגותו של ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully