וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הנעדר באיטליה: "עדיין אין חדש"

קובי מנדל

6.4.2009 / 23:05

חוסיין חמאדה, בן 23 מכאבול, לא יצר קשר עם משפחתו מאז שנודע על רעש האדמה באיטליה. עדי ראייה סיפרו שביתו התמוטט

מערכת וואלה!

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: נעמה דרור)

בבית משפחת חמאדה בכפר כאבול שבצפון הארץ, מצפים בדריכות לכל פיסת מידע אודות הבן חוסיין, שמאז היוודע דבר רעש האדמה באיטליה, לא יצר קשר עם משפחתו. חוסיין בן ה-23הוא אחד משני הישראלים שהקשר עימם נותק לחלוטין. עדי ראייה סיפרו כי ביתו של חמאדי התמוטט ברעידת האדמה, אולם לא ברור אם הוא שהה בבית בעת רעידת האדמה.

אביו של חוסיין, רופא השיניים ד"ר אמין חמאדה, שמע על רעש האדמה שפקד את איטליה כבר בשעות הבוקר. הוא ורעייתו סנא ממתינים לבשורות אופטימיות. "עדיין אין חדש, אנחנו מחכים להודעה ממשרד החוץ", אמר האב לוואלה! חדשות. אמנה, דודתו של חוסיין, סיפרה לוואלה! חדשות כי "ההורים מנסים לאתר את חוסיין מאז הבוקר". אמנה הוסיפה כי שני חבריו של חוסיין אותרו כשהם בריאים ושלמים.

הדודה הוסיפה כי "חוסיין נסע לאיטליה לפני כשנתיים כדי ללמוד שם רפואה. הוא היה אמור לסיים את השנה השנייה ללימודיו ולשוב בקיץ לארץ. שלשום הוא יצר בפעם האחרונה קשר עם בני משפחתו". לחמאדי שני אחים ואחות. הדודה מסרה כי לאחר שהתברר שהוא ברשימת הנעדרים התקשרו לבית המשפחה נציגי משרד החוץ, שהבטיחו למסור כל מידע עדכני שיתקבל באשר לגורל יקירם.

בתוך כך, שר החוץ אביגדור ליברמן כינס הערב את אנשי המשרד המטפלים ברעידת האדמה שפקדה את איטליה. ליברמן שמע סקירה על המצב בשטח מפי השגריר והקונסול וכן מפי אנשי משרד החוץ, אשר מטפלים באיתור הנעדרים וביצירת קשר עם משפחותיהם משעות הבוקר המוקדמות. השר הנחה את אנשי המשרד לסייע בכל דרך לסטודנטים שניצלו מרעידת האדמה ולבדוק את כל האפשרויות, על מנת לתת מענה מהיר לבעיית האזרחים הישראלים הנעדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully