וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 שנות מאסר לפדופיל מאשדוד

רמי שני ועדי שמחוביץ

6.4.2009 / 14:26

ביהמ"ש קבע כי גבריאל תורג'מן "חולל זוועה בחייהן של 5 ילדות תמימות" וכי עבירות המין שביצע מחייבות "ענישה חריגה לחומרה"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסי בדלוב, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) 45 שנות מאסר על גבריאל תורג'מן מאשדוד, שהורשע בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות. תורג'מן הורשע בחודש אוקטובר האחרון בסעיפים של אינוס, ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים.

השופטת קבעה שכאשר עבירות מבוצעות כלפי מספר רב של קורבנות, אין הצדקה לכך שהדבר יחשב לו כמעשה אחד: "הזוועה שחולל הנאשם בחייהן של חמש ילדות תמימות, מחייבת ענישה חריגה לחומרה", רשמה השופטת רוויטל יפה כ"ץ בהחלטתה. שני שופטי ההרכב האחרים הסכימו עם דבריה.

על פי גזר הדין, בין השנים 2002-2004 חטף תורג'מן חמש קטינות בנפרד, מאזור בתיהן, והסיע אותן תחת איומים למקום שומם. שם, תוך שימוש בכוח ואיומים, ביצע בהן מעשי סדום ומעשים מגונים. חמש הילדות סיפרו על הפגיעה בהן ומיד הוגשו תלונות במשטרה. כחודש לאחר מעשה החטיפה האחרון, במאי 2004, עוכב תורג'מן על ידי המשטרה ועל פי בדיקות ד.נ.א הוא נעצר והואשם.

"אין מחלוקת באשר לגודל הזוועה שבמעשי הנאשם", כתבו השופטים בהחלטתם, "המעשים בהם הורשע הנאשם בולטים בחומרתם ומצביעים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו. הנאשם נסע ברחובותיה של עיר, כאשר הוא מחפש ילדה קטנה אותה יוכל לחטוף ובה יוכל להתעלל. הוא לא שעה לתחנוני הילדות ולבכיין וכל שהיה מול עיניו היה מימוש תאוותיו הסוטות".

ד"ר דנה פוגץ', ראש מרכז נגה לנפגעי עבירה בקריה האקדמית אונו, אמרה היום בתגובה לעונש כי "ענישה חמורה בעבירות מין חמורות צריכה להיות הנורמה ולא החריג". לדבריה, "יש לזכור שעונש המקסימום עומד על עשרות שנות מאסר. הערך בהטלת ענישה חמורה אינו מתבטא רק בביטוי חומרת המעשה והוקעתו, אלא גם בהרחקתו של הפוגע מהחברה והגנה על ילדים נוספים מפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully