וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל פיצוציה: "החזירו את החגיגת שהחרמתם"

איילה חננאל

5.4.2009 / 19:44

בעל פיצוציה תל אביבית דורש מהמשטרה שתחזיר לו 372 כדורי סם מסוג "חגיגת" שהחרימה בפשיטה, לאחר שנבדקו ונמצאו חוקיים

בעל פיצוציה תל אביבית, שהמשטרה החרימה את מלאי כדורי ה"חגיגת" שברשותו, תובע כי ישיבו לו את סחורתו. במשטרה עורכים מדי שבוע פשיטות על פיצוציות ברחבי תל אביב, עוצרים את בעליהן בגין סחר בסמים ומחרימים את הכדורים. "כל שבוע במשך שנה המשטרה מגיעה לפה, הופכת את כל העסק, שוברת דברים ומחרימה לי את הכדורים" מספר בעל הפיצוציה ברחוב דיזנגוף, "למרות שכל פעם מחדש, הבדיקות מעלות שזה לא סמים ואני משוחרר הביתה".

פעם אחר פעם, משוחררים בעלי הפיצוציות לביתם לאחר שבדיקת המעבדה מעלה כי אין מדובר בסם מסוג "חגיגת" ובסמים בכלל לפי פקודת הסמים האסורים. הסיבה לכך טמונה בהרכב החומר "קטינול" אשר מצוי באלפי תרופות חוקיות הנמכרות בכל בית מרקחת בארץ ובעולם. במשרד הבריאות מנסים להילחם בתופעה על ידי הגדרת נוסחת הסם כלא חוקית, אך יוצרי ה"חגיגת" משנים את הנוסחא שוב ושוב וכך מסירים אותו מפקודת הסמים האסורים והופכים אותו חוקי למהדרין.

הפשיטה החמישית על הפיצוציה בדיזנגוף נערכה בחודש נובמבר האחרון. במהלך הפשיטה החרימה המשטרה 372 כדורים אשר טענה כי הינם חשודים כסם מסוג "חגיגת". האיש נעצר והובא להארכת מעצר בבימ"ש השלום בתל אביב אך שוחרר עד לתוצאות בדיקות המעבדה. הבדיקות שחזרו הוכיחו כי לא מדובר בסמים. בעל הפיצוצייה שזהו אינו מעצרו הראשון, החליט שאינו מסתפק בזיכוי וכי הוא דורש שהמשטרה תחזיר לו את הכדורים שהחרימה. הבקשה הוגשה במהלך חודש פברואר על ידי עורכי הדין מיקי סיבוני ושי לוי, אך לא התקבל כל מענה. השופט חנן אפרתי פסק לפני כשבועיים כי לאור "השתהות המשטרה בהגשת מענה לבקשה", יוחזרו כל הכדורים לבעל הפיצוצייה.

המשטרה ערערה על ההחלטה וטענה כי למרות תוצאות בדיקות המעבדה, ידוע לה כי החומר הוא אכן סם חגיגת ואין זו הפעם הראשונה שבעל הפיצוצייה נעצר בעניין זה. מחר תדונה הבקשה בבית המשפט השלום בתל אביב ויוחלט אם המשטרה תשיב את הכדורים. בעל פיצוציה בתל אביב אמר לוואלה! חדשות כי,"במשטרה מחפשים לעשות להם חיים קלים ולפשוט עלינו, אך לא משנה מה יגידו מדובר בחומרים חוקיים. אם באמת זה היה כל כך מסוכן, יותר מאלכוהול נגיד, אז במשרד הבריאות כבר היו מוצאים איך להוציא את הסם מחוץ לחוק. אולי כעת הם סוף סוף יעזבו אותנו, אלה שרק מנסים להתפרנס בכבוד, וילכו לתפוס את הסוחרים שמתעסקים בסמים שבאמת מסוכנים ולא חוקיים,כמו קוק והרואין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully