וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "חייל" של ניסים אלפרון אנס בת 17

איילה חננאל

5.4.2009 / 16:47

מכתב האישום נגד רונן אהרון, עולה כי הוא כפה על הנערה לקיים עמו יחסי מין באיומי אקדח בחניון בת"א. מעצרו הוארך עד תום ההליכים

כתב אישום הוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד רונן אהרון, המוכר כ"חייל" בארגון הפשע של ניסים אלפרון. אהרון מואשם כי ביצע אונס בנערה בת 17 באיומי אקדח. מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי אהרון הכיר את הנערה וביקש ממנה בחודש נובמבר האחרון לעלות למכוניתו תוך שהוא מאיים עליה באקדח.

הצעירה, שחששה מפני אהרון, עלתה לרכבו ונסעה עמו למועדון ביליארד ברמת גן. שם, על פי כתב האישום, הוביל אהרון את הנערה לחדר ריק מאדם, הסיט את הווילונות וביקש ממנה לקיים עמו יחסי מין. המתלוננת סירבה והנאשם ניסה לשכנע אותה, בין היתר, על ידי הצעת תשלום כסף.

הצעירה המשיכה בסירובה ואז אמר לה אהרון: "בחיים שלי לא אנסתי, אל תתני לי לעשות את זה עכשיו". המתלוננת אמרה לו כי הוא מפחיד אותה וביקשה שיחדל ויסיע אותה לביתה, אך הוא המשיך באיומיו ואמר לה: "מה את רוצה? שאני אירה לך כדור בראש ואזרוק אותך לירקון?"

המתלוננת ביקשה שוב לחזור לביתה ואז יצאו השניים מהמועדון ונכנסנו לרכב. על פי כתב האישום, אהרון החליט שלא להסיע אותה לביתה, אלא לנסוע לחניון "המימדיון" בתל אביב. לאחר שעצר את הרכב, הוא רכן לעבר הצעירה, הוריד את גופייתה ונישק אותה בחזה. המתלוננת ניסתה להדוף את אהרון מעליה וביקשה שיעזוב אותה, אך הוא המשיך במעשיו תוך שימוש בכוח.

אהרון יצא מהרכב, הוציא את אקדחו והורה למתלוננת לפשוט את בגדיה. הצעירה, שהיתה מפוחדת, התפשטה ואז אהרון אנס אותה. כתב האישום מפרט כיצד הצעירה החלה לבכות ולהתחנן לאהרון שיחדל ממעשיו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של אהרון עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully