וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם הייתם כשתל אביב חגגה מאה?

ליה פן

5.4.2009 / 15:37

פיטר רוט התרגש, דנה אינטרנשיונל פירגנה ואפילו גדעון לוי לא נשאר אדיש. והציניקנים? אנחנו לא מצאנו כאלה במופע המרהיב בכיכר

יהונתן אופק

(צילום: יונתן אופק, עריכת וידאו:: גדי וינסטוק)

תל אביב נרגעת ממופע הפתיחה לחגיגות המאה שנערך אמש (שבת) בכיכר רבין. 250 אלף צופים ו-1,200 משתתפים לקחו חלק במופע שכלל מפגן מרשים של מוסיקה, תאורה ופירוטכניקה.

הכיכר התמלאה בתושבי העיר ומבקרים מהערים השכנות. צעירים וזקנים, תיירים, והאמנים שהשתתפו במופע, כולם הביעו התרגשות גדולה מהמעמד. "כשישאלו אותך איפה היית בחגיגות המאה, מה תגיד?" אמר אחד מתושבי העיר שבא לצפות במופע. תיירים מלונדון סיפרו כמה הם אוהבים את העיר והציעו את עצמם כמתנת יום הולדת לתל אביב. העיתונאי גדעון לוי דחה את הביקורות כנגד ההוצאות הכספיות על המופע ושמח כי "סוף סוף יש אירוע שהוא לא לאומי, אזכרה או הפגנה, אלא שמחה אמיתית בעיר".

מאחורי הקלעים נרשמה התרגשות לא פחות גדולה. פיטר רוט ושחר אבן צור סיפרו כי הם מרגישים "כבוד גדול" על כך שהם לוקחים חלק במופע, ומתי כספי הציע להעניק זר פרחים ענק לעיר שכבר עזב אבל חי בה תקופה לא מבוטלת. "יש בה הכל מהכל" אמרה דנה אינטרנשיונל על עיר מגוריה, "החדש והישן, שילוב של הפרחי וסופיסטי, הכל בא ביחד לכדי עיר מדהימה, ממש מטרופוליטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully