וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת ממשלה ראשונה: "נסייע לנזקקים"

5.4.2009 / 10:10

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבתה הראשונה של הממשלה החדשה למשבר הכלכלי. בנוסף אמר כי ימנה ראש למערכת הבריאות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק))

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנה הבוקר (ראשון) בישיבתה הראשונה של הממשלה החדשה את הנושאים שיעמדו על הפרק. "נקים קבינט מדיני-ביטחוני לקידום השלום והביטחון וניתן עזרה ראשונה למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח", אמר.

לדברי נתניהו, "אפעל עם שר האוצר ושר הרווחה לשיפור הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל. אמנה ראש למערכת הבריאות ונבטל את החלטת הממשלה בדבר בית ראש הממשלה ונביא הצעה חדשה, צנועה יותר. אנחנו מפשילים שרוולים ומתחילים לעבוד".

שר הרווחה יצחק הרצוג יציע הבוקר בישיבת הממשלה שתשב לראשונה מאז הושבעה בשבוע שעבר, להקים קרן להצלת עמותות וארגונים חברתיים על פי תוכנית שיגבש צוות בין משרדי. היוזמה זוכה לגיבויו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על פי ההסכם הקואליציוני שנחתם בין העבודה לליכוד.

הצוות הבין משרדי יגיש את המלצותיו בתוך 30 יום וייתכן שהמלצותיו יעוגנו בתקציב המדינה הדו שנתי לשנים 2009-2010 שיובא להצבעה בתוך כ- 100 ימים. בצוות יהיו חברים נציגי משרד הרווחה, האוצר, החינוך והבריאות שישתפו פעולה בעבודת המטה להקמת הקרן.

אמש, לאחר התייעצות עם הרצוג, הנחה נתניהו את משרד האוצר להגדיל את הקף הסיוע שניתן לעמותות שמחלקות סלי מזון לנזקקים בשישה מיליוני שקלים נוספים. לדברי נתניהו מדובר במענה ראשוני, נקודתי ודחוף לרגל החג. סכום הסיוע הכולל לעמותות יעמוד עתה על תשעה מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully