וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג 2 מחבלים שהניחו מטען על גדר המערכת

רמי שני וניר יהב

4.4.2009 / 11:05

כוח מחטיבת גולני זיהה את המחבלים סמוך למעבר קרני ופתח באש לעברם. בסמוך לגופות נמצאו אמצעי לחימה רבים ומטען חבלה

צה"ל הרג הבוקר (שבת) שני חמושים פלסטינים, שהניחו מטען ליד גדר המערכת, בגבול עם רצועת עזה. סיור של צה"ל זיהה חוליית חמושים מתקרבת אל הגדר, באזור מרכז הרצועה, סמוך למעבר קרני. כוח מחטיבת גולני, חצה את הגדר, וירה לעברם. במהלך חילופי היריות שהתפתחו, נפגעו כמה מהחמושים. שניים מהם נהרגו: מוחמד אל-חמאידה (23) וג'מיל קפה (26), תושבי חאן יונס.ליד גופות המחבלים נמצאו אמצעי לחימה רבים וכן מטען, שאותו התכוונו להניח כדי לפגוע בסיור הצבאי. במקביל לפעילות, ביצע הכוח סריקות באזור הגדר מצידה הפלסטיני, כדי לוודא שאין בסביבה זו מטענים או מרכיבי איום נוספים.

מקורות פלסטינים טענו כי לפחות 2 פלסטינים נפצעו בעימותים עם כוחות צה"ל ממזרח לג'בליה שבצפון רצועת עזה. לדברי מקורות רפואיים ברצועה, האמבולנסים הפלסטינים התקשו להגיע לאזור על מנת לפנות את הפצועים. עדי ראייה פלסטינים טענו כי כוחות צה"ל נכנסו לאזור, ירו פגזים והתעמתו עם חמושים.

ביום שלישי הרג כוח של חטיבת גולני שני מחבלים סמוך לגדר המערכת מצפון למעבר כיסופים. ככל הנראה, חולייה של פלסטינים חמושים ניסו להניח מטענים על גדר המערכת. החיילים פתחו באש לעבר החמושים ובמקום התפתחו חילופי אש. אל המקום הוזרמו כוחות תגבור נוספים וחלק מהכוח של צה"ל נכנסו לתוך הרצועה.

שניים מהפלסטינים נהרגו באירוע ועל גופותיהם ובסביבתם נמצאו אמצעי לחימה רבים. עוד שני פלסטינים נפצעו באירוע. חייל צה"ל נפצע בתקרית באורח קל מאוד, קיבל טיפול במקום ופונה לבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully