וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד דיין דורשת פיצויים מאימו

עדי שמחוביץ

3.4.2009 / 13:12

בת זוגו לשעבר של הבמאי טוענת כי הוא ממשיך להטרידה מהמעצר ודורשת 100 אלף שקל. פרקליטו: "היא זו שיוצרת איתו קשר"

בת הזוג לשעבר של הבמאי והשחקן אסי דיין, שבעקבות תלונתה הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה ואיומים, התלוננה אתמול (חמישי) במשטרה על כך שדיין ממשיך להטריד אותה גם כעת, כשהוא נתון במעצר בבית החולים תל השומר. בנוסף, האישה דורשת פיצויים מאימו של דיין.

האישה התלוננה על הטרדת עד וניסיון לשיבוש הליכי משפט. פרקליטו של דיין, איתי בן-נון מהסנגוריה הציבורית, הגיש תלונה נגדית בטענה שבת הזוג מטרידה את דיין. "מרגע שהוגש כתב האישום היא לא הפסיקה ליצור קשר עם דיין במחלקה בה הוא מאושפז בבית החולים תל-השומר", אמר עו"ד בן נון לוואלה! חדשות והוסיף כי דיין לא מעוניין בקשר עם האישה וכי לא ידוע לו על הריונה.

פרקליטתה של המתלוננת, עו"ד אילת אפיק-חכמון, שיגרה בשמה מכתב חריף לאימו של דיין, רות דיין, בו היא דורשת פיצוי בסך 100 אלף שקלים ומכתב רשמי שיופץ לכלי התקשורת בו דיין מתנצלת על התבטאויותיה נגד המתלוננת בשבוע באחרון: "באופן מפתיע, בחרת, באמצעות כלי התקשורת השונים, להשמיץ את מרשתי, לכנותה בשמות גנאי, מתוך כוונה להקניטה, להשפילה ולהפכה לבוז וללעג. כך למשל, כינית אותה 'מלשנית', רמזת באופן מפורש, כי אינה חברה של בנך, כי אינך מכירה אותה ורק 'שמעת עליה', וזאת למרות שהייתה חברתו של אסי במשך שלוש שנים והתארחה אין ספור פעמים בביתך".

"למותר לציין, כי גם פניותייך אל מרשתי, הנוגעות להמשך הריונה, במשפטים כמו: 'לא יקום', אני אדאג שההיריון לא יימשך, ומשפטים נוספים כגון אלו, היוו ומהווים פגיעה קשה במרשתי", נכתב במכתב.

עו"ד בן נון אמר בתגובה כי הוא "סבור שהמכתב מגוחך". לפני כשבוע התלוננה בת הזוג של דיין בשלוש השנים האחרונות, על כך שדיין תקף אותה. ביום שני הוגש נגדו כתב אישום לפיו, בעקבות ויכוח בין השניים, דיין תקף את המתלוננת, הכה אותה ולאחר מכן רדף אחריה עם סכין ואיים לרצוח אותה. פרקליטתה של המתלוננת מסרה בתגובה: "מרשתי היא הקורבן, ואין המדובר בתלונה שהיא פרי מוחה אלא בעובדות שאסי דיין הודה בהן במלואן".

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully