וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת

2.4.2009 / 17:46

הוא שותה קפה למרות שהוא לא באמת אוהב, את החתול שלו הוא מצא בתוך חור בקיר ואת הנעליים שלו הוא קיבל במתנה משלומי סרנגה. יוני בלוך הוא החוליה הבאה בשרשרת שלנו

יוני בלוך

יוני בלוך (27) התמקם טוב טוב בשכונת פלורנטין. יש לו דירה במדרחוב שקט ובמרחק שתי דקות הליכה משם נמצא האולפן שלו. בקיצור - חוץ מאירועי יחצ"נות והופעות אין לו באמת סיבה לצאת מהשכונה. בימים אלה הוא מפיק אלבום לכוכב הנולד ישראל בראון, ושותף מלא ביצירת אלבומה החדש של הזמרת עם הכי הרבה הומור עצמי בסביבה, אביגיל רוז. לא מזמן יצא אלבומו השלישי, "על מי אני עובד", שיצא גם כסרט שצורף לדיסק עצמו. קפצנו לביקור בדירה של הזמר, המפיק והמוזיקאי יוני בלוך.

הנעליים

את הסניקרס האלו קנה לא אחר מאשר שלומי סרנגה. מסתבר שהחבר הטוב שלומי, מאס בחוסר הטעם וחוסר ההשקעה של יוני בביגוד והנעלה, והחליט לעשות מעשה. את הנעליים הוא העניק ליוני במתנה ליום הולדתו ה-25. שאלנו את יוני אם הוא באמת הולך איתן ומסתבר שמאז שבאנו לצלם הן לא יורדות לו מהרגליים. סרנגה - אין בעד מה.

ספריית הדיסקים

הספרים של יוני מפוזרים בבית מחמת השיפוץ שדירתו עברה לאחרונה, אז בחרנו במה שהוא כבר הספיק לסדר - הדיסקים. יש לו את כל אלבומי הפיקסיז "כולל בוטלגים וסינגלים" - להקה שהוא מעריץ מאז היה נער פוחז בבאר שבע. לאחרונה הוא שומע המון את הזמר הנורבגי סונדרה לורקה.

תמונה

את התמונה הזאת ציירה אחותו הגדולה של יוני, מיה. אחותו מסתבר היא ציירת לכל דבר ומציגה בתערוכות בארץ ובעולם. את הציור הזה יוני בחר "כי רוב הציורים שלה מאוד אפלים וזה היה הציור שהכי התחברתי אליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המרפסת

הוא כמעט לא יושב במרפסת אבל זו הזדמנות טובה לדבר קצת על השכונה. יוני גר בפלורנטין כבר 7 שנים. הדירה הראשונה שלו היתה באותו בניין והוא חלק אותה עם חברו הטוב, השדרן והמנחה רן לוי. מאז הוא התברגן טיפה ועבר לדירה מפונפנת משלו.

האופנוע

היה לו רק משפט אחד להגיד על האופנוע המפלצתי שחונה ליד הבית שלו. בעצם שלושה: "דברים טובים באים במידות גדולות", "אין לי על מה לפצות" ו-"אני לא חייב לכם הסבר".

החתול

את החתול וולי חילצו יוני וחבריו מתוך קיר באולפן. אמא שלו המליטה אותו יחד עם שישה גורים נוספים בעליית הגג ווולי המסכן נפל לתוך הקיר. אחרי פרויטק החילוץ הוא קיבל את השם וולי - מהמילה קיר (wall). כעבור מחודשיים נמצאה לו משפחה מאמצת (יוני וויתר על התענוג - הוא איש של כלבים).

השכונתי

יוני בחר בבית הקפה "לנ'יס" שברחוב ויטל בתור השכונתי שלו. לני'ס ממוקם בנוחות מול האולפן של יוני, והפך עם הזמן לסוג של חמ"ל עבורו. "הכביסה הנקיה שלי מגיעה לשם מהמכבסה ואני נפגש שם עם אנשים כי אין לי מקום באולפן". כשהוא יושב שם הוא שותה בדרך כלל כוס חלב חם שאותה הוא מכנה "קפה מאוד מאוד מאוד חלש".

מירי מסיקה

"הבחורה הכי הסקסית בתל אביב" - זה מה שיוני חושב על החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו. ניתן למילים להדהד בראשכם וניפגש עם מירי מסיקה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully