וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "כנראה שהנבחרת לא מספיק טובה"

דור בלך

2.4.2009 / 16:43

בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו, שנשכח מהסגל של קשטן, מנסה לנתח מה השתבש ביוון: "יש בעיה מנטאלית". סגל כמעט מלא לעטר נגד הכח

בניגוד להרגלו של מאמן בית"ר ירושלים ראובן עטר לערוך את האימונים בשעות הבוקר, ערכה היום (חמישי) אחר הצהריים הקבוצה אימון, בכדי ששחקני הנבחרת - ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן - יספיקו לנחות בארץ ולהתאושש קצת לפני האימון. בבית"ר מאוכזבים מאוד מכך שברוכיאן ובן שושן אפילו לא היו בסגל בשני המשחקים מול יוון והביעו תמיהה על החלטותיו של קשטן.

"מוזר לשבת בבית", סיפר אריק בנאדו, שלא זכה לזימון לנבחרת על אף יכולתו הטובה. "היתה הרגשה כאילו אני משחק. אחרי הרבה שנים שאתה נמצא בעין הסערה זה מוזר, אבל אין מה לעשות. מצב הרוח הכללי בכדורגל הישראלי בדאון בגלל אי ההצלחה, לכולם היו ציפיות גבוהות וכרגיל זה לא יצא, כל השנים אנו מנסים ולא מצליחים אז כנראה שאנחנו לא מספיק טובים".

"היתה הגרלה טובה וחבל שהגענו למצב הזה", ניתח בנאדו. "יוון לא היתה בשיא הכושר והיה אפשר לקחת את זה, אבל עכשיו נחכה לקמפיין הבא. נראה שיש איזושהי בעיה מנטאלית כי אנחנו לא נופלים משוויץ או מיוון. אנחנו תמיד קרובים ותמיד נראים לא רע ועומדים טוב על המגרש, אבל אז סופגים שערים מטופשים".

טל יחליף את פרננדז

הבלם הוותיק התפנה לעסוק גם בקבוצתו. "הפסדנו לנתניה אחרי תקופה טובה שלנו, אבל עכשיו אנו מגיעים לישורת האחרונה והמטרה היא לנצח בכל משחק. הכח קבוצה שעושה חיים לא קלים לכולם, אבל המשחק בבית ואם רוצים להיות בתמונה, חייבים שלוש נקודות".

לרשותו של ראובן עטר יעמוד סגל מלא פרט לדריו פרננדז המוצהב, לאחר ששמעון גרשון שהיה בספק התאמן באופן מלא. את מקומו של הארגנטינאי צפוי לתפוס עידן טל שיוסת לעמדת הקשר האחורי, ומיכאל זנדברג יעלה מהספסל כדי לאייש את העמדה באגף השמאלי.

מחירי הכרטיסים למשחק הוזלו בחזרה ל-30 שקלים לנוער ו-60 למבוגר ביציע המזרחי, ו-35 ו-70 במערבי, לאחר עליית המחירים במפגש מול הפועל ת"א לפני כשלושה שבועות. בית"ר לא תפתח את היציע הצפוני בעקבות הצפי לכמות קהל קטנה יחסית מאחר והמשחק ישוחק לפני צאת השבת. בבית"ר ניסו להזיז את שעת המשחק לטובת אוהדיה שומרי המסורת, אך ההתאחדות סירבה. שני אוהדים של הקבוצה הורחקו היום לשלוש שנים מהמגרשים אחרי שתקפו את אוטובוס השחקנים אחרי ההפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully