וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצא למאבק נגד אי מינוי שר בריאות"

נעמה טלמור

2.4.2009 / 16:33

ההסתדרות הרפואית תקיים פגישת חירום שבה ידונו בתכנון צעדי מחאה נגד ההחלטה שלא למנות שר למשרד הבריאות. "נעתור לבג"ץ"

ההחלטה שלא למנות שר בריאות מעוררת זעם רב במערכת הבריאות. בהסתדרות הרפואית החליטו לצאת למאבק נגד מה שהם מכנים "זלזול בציבור החולים בישראל", ויקיימו מחר (רביעי) פגישת חירום שבמהלכה ידונו גורמים בכירים במערכת הבריאות בתכנון צעדי מחאה. בין הגורמים שישתתפו בפגישה: מנהלי בתי חולים, נציגי קופות החולים, הסתדרות האחיות, עובדי מנהל ומשק, וארגוני החולים. בנוסף, שוקלים בהסתדרות הרפואית לעתור לבג"ץ כנגד המהלך.

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר יורם בלשר, הודיע היום כי "מערכת הבריאות והרופאים לא ישלימו עם מציאות שבה מערכת הבריאות הופכת לשולית ולחסרת חשיבות". לדבריו, "אי מינוי שר ומינוי סגן שר במקומו הופכת אוטומטית את האישיות הנבחרת לנכה מבחינה תפקודית". ד"ר בלשר, המשמש גם כנשיא ההסתדרות הרפואית העולמית, קטע את השתתפותו בכינוס בינלאומי כדי לחזור הלילה בדחיפות ארצה ולהוביל צעדי מחאה נרחבים יחד עם מגזרים רבים במערכת הבריאות.

בלשר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה להפסיק לאלתר את מה שהוא מכנה "המשחק בחיי אדם תוך הפגנת זלזול באחד המשרדים החשובים ביותר". עוד הוסיף בלשר כי "יש להפסיק את ההתפלפלות, ההתחכמות ואת הטעיית הציבור. אין בסיס לטענה כאילו סגן שר שווה לשר. אילו כך היו פני הדברים, לא הייתה משמעות לכך שרק שרים נשבעים אמונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully