וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד ראשי "הכנופיה הירושלמית"

איילה חננאל ועדי שמחוביץ

2.4.2009 / 10:36

שלמה ושמעון מלכה, ועוד שני חשודים נוספים, מואשמים בהובלת מטען חבלה. החשד הוא שתכננו לחסל את אחד מראשי משפחת אברג'יל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד האחים שלמה ושמעון מלכה - הידועים בכינוייהם "סם" ו"סימו", מראשי ארגון הפשע המכונה "הכנופיה הירושלמית", נגד אבי אלימלח ונגד משה הילל. הארבעה מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע ובנשיאה ובהובלה של נשק.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ג'ואי אש מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי בחודש פברואר האחרון תכננו האחים מלכה להעביר מטען חבלה גדול מירושלים ליעד בלתי ידוע. לצורך כך, יצרו השניים קשר עם הילל, קצין כבאות אש שהסתבך עם הלוואות בשוק האפור, וקבעו איתו שיסתיר את מטען החבלה במקום בטוח עד שאלימלך יוכל לאסוף אותו ולהוביל אותו ליעדו הסופי.

ב-27 בפברואר הסתיר הילל את מטען החבלה במכונית שבבעלותו, שחנתה דרך קבע בתחנת כיבוי האש בה עבד בשכונת גבעת מרדכי בירושלים. מטען החבלה כלל לבנת חבלה שמשקלה מעל חצי ק"ג, נפצי חבלה וכוסיות ייזום למטעני חבלה. הילל העביר לאחים מלכה את מפתחות הרכב ואת השלט הרחוק המשמש לפתיחת המחסום בכניסה לתחנת הכיבוי. בשעות הצהריים הגיע אלימלך לתחנת הכיבוי, העביר את מטען החבלה לרכבו והחל לנסוע לכיוון תל אביב. בסמוך למחלף שער הגיא נעצר אלימלך והתגלה המטען.

גורמים במשטרה חושדים כי מטען החבלה היה מיועד להגיע לאחד מראשי משפחת אברג'יל כנקמה על ניסיון לחיסולם של האחים מלכה, שנמנע בחודש ספטמבר האחרון ברחוב העלייה בירושלים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הארבעה עד תום ההליכים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully