וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקרי צחי באשה הודו והורשעו בהריגה

עדי שמחוביץ

2.4.2009 / 10:14

הפרקליטות דורשת עשר שנות מאסר לנאשם המרכזי במקרה שאירע ב-2007. המשפחה: "גם אם יקבל 100 שנה, הבן שלנו לא יחזור"

שלושת הצעירים שהואשמו בהריגת הנער צחי באשה ביולי 2007 הודו הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות שיוחסו להם בכתב האישום המתוקן שהוגש.

רון תורג'מן וניר סרור הודו והורשעו בהריגה. המדינה ביקשה להטיל על תורג'מן, הנאשם המרכזי, עונש מאסר של עשר שנים, מאסר על תנאי ופיצוי כספי למשפחתו של בשה על סך 50 אלף שקלים. על ניר סרור ביקשה המדינה להטיל עונש של חמש שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי של 50 אלף שקלים למשפחה.

תומר פינטו, הנאשם השלישי בפרשה, הורשע על פי הודאתו בעבירה של תגרה לאחר שכתב האישום בעניינו תוקן מעבירה של הריגה. המדינה תבקש את עונשו של פינטו על פי תזכיר של שירות המבחן שיינתן בעניינו.

צחי באשה, בן 18, נדקר במהלך קטטה שפרצה בראשון לציון בסוף יולי 2007 בין שתי קבוצות צעירים - האחת מבאר יעקב והאחרת מראשון לציון. עימו נפצעו גם שניים מחבריו. לאחר הקטטה, הסתלקו הנאשמים מהמקום ונסעו לאילת, שם שהו כיומיים עד שהסגירו עצמם למשטרה.

"משפחה אצילה"

התיקונים שהוכנסו לכתב האישום נוגעים לעובדות ולעבירה בה הואשם פינטו. הפרקליטות הודיעה היום לבית המשפט כי בהסדר הטיעון היתה מעורבת משפחתו של בשה. הוריו, שלמה ויפה, אמרו בתום הדיון: "כמה שהם יקבלו, זה לא שווה את המחיר. גם אם יקבלו 100 שנה, הבן שלנו לא יחזור. אין מי שיחזיר אותו".

עו"ד עינת עמרם ממרכז נוגה לנפגעי עבירה, הקריה האקדמית אונו אמרה בתום הדיון כי "למרות שאין מחיר לחיי אדם, אנחנו מברכים את פרקליטות מחוז מרכז על כך שעירבו את משפחת בשה בהסדר הטיעון". עו"ד אבי אודיז, המייצג את תורג'מן: "זהו מקסימום הצדק שניתן היה להגשים בתיק הזה. משפחת המנוח היא משפחה אצילה שהסכימה להסדר ולא עסקה בנקמנות".

"עו"ד ירום הלוי, המייצג את סרור ופינטו, אמר לגבי פינטו כי "הפרקליטות טענה בצדק שהראיות השתנו ומה שנראה כהריגה הסתמן כתגרה בלבד ולכן הושגה הסכמה". לגבי סרור, אמר הלוי כי "הפרקליטות השתכנעה שהוא לא דקר אף אחד והוא משלם מחיר של מי שבגללו בעקיפין נגרם האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully