וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר השוטרים החשודים בקבלת שוחד

איילה חננאל

1.4.2009 / 19:00

שלמה סרבי ומשה רווח, שני רכזי מודיעין בימ"ר ת"א, חשודים כי קיבלו שוחד מעבריינים בתמורה למידע על פשיטות של המשטרה על בתי בושת

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצר שני רכזי המודיעין מהיחידה המרכזית תל אביב, החשודים בקבלת שוחד מארגוני פשיעה בתמורה להעברת מידע על פשיטות של היחידה על בתי בושת והימורים. שני הרכזים, שנעצרו אמש על ידי המחלקה לחקירת שוטרים (מח"ש) בתום חקירה סמויה וממושכת, הם שלמה סרבי ומשה רווח.

מהארכת המעצר של השניים עולה, כי המידע הראשוני הגיע למח"ש מגורמים בימ"ר ת"א, אשר התריעו כי רכזי המודיעין מדליפים מידע לבעלי בתי בושת והימורים לפני פשיטות. מח"ש פתחה בחקירה, ונמצא כי אכן יש קשר ביניהם לבין גורמים עבריינים שהוגדרו בהארכת המעצר כ"בכירים וכבדים" בתחום עבירות המוסר. האזנות סתר שנעשו לשניים איששו את החשדות נגדם.

אזרח נוסף שנעצר בפרשה הוא חנוך מימוני, שמוכר למשטרה ולפי החשד קיבל את המידע מרכזי המודיעין, העבירו לעבריינים ובתמורה שיחד את רכזי המודיעין בבגדי מותגים. בנוסף, עוכב לחקירה עוד שוטר מהיחידה ונעצרו עוד שלושה אזרחים המוכרים כחברים בארגוני הפשע המנהלים בתי בושת והימורים רבים במחוז ת"א, אולם אלה שיתפו פעולה בחקירתם ושוחררו בערבות.

גורמים במשטרה מסרו לוואלה! חדשות כי "בתקופה בה השניים הדליפו מידע, פעילותו של מחלק המוסר נפגמה באופן משמעותי. היינו מגיעים לבתי בושת והימורים לערוך פשיטה, ומוצאים אותם ריקים וסגורים, או לחילופין כשרק העובדים נמצאים, כשהכל כבר מוחבא ומוסתר. כעת נחזור לפעילות סדירה ואינטנסיבית כנגד מפירי החוק בתחום עבירות המוסר".

  • עוד באותו נושא:
  • שוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully