וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשלת נתניהו היא רעש, זיהום ומחלוקת"

ענת קם

1.4.2009 / 16:05

חיים יבין תקף אמש את הממשלה החדשה בטקס חלוקת פרס פראט. עיתונאי ידיעות אחרונות עמיר בן דוד הוא הזוכה לשנת 2008

העיתונאי חיים יבין תקף אמש את ממשלת נתניהו בטקס חלוקת פראס פראט. יבין, יושב ראש ועדת הפרס אמר בטקס שהתקיים בסינימטק תל אביב: "הממשלה בראשות בנימין נתניהו שאותה הוא מציג עכשיו מזכירה לנו בצורה נוקבת כמה אנחנו זקוקים לטיפול אקולוגי. הממשלה הזאת היא רעש, זיהום ומחלוקת ואני חושב שאפילו השר החדש להגנת הסביבה, גלעד ארדן, לא יעזור. 30 שרים ותשעה סגנים, מעין פרלמנט קטן. הממשלה הזאת השתקפות על המאבק על איכות חיינו. האופוזיציה לה היא ההשתקפות של ההגנה על האקולוגיה שלנו. המצב קריטי למדי, האוויר המחניק, הים המזדהם והיבשה המתכסה בשלמת בטון ומלט".

כתב ידיעות אחרונות עמיר בן דוד הוא הזוכה בפרס פראט לתקשורת בנושא איכות הסביבה לשנת 2008 בקטגוריית העיתונות הכתובה. במאי הסרט "מדינה זבל" ששודר בערוץ 8 אורי רוזנווקס הוא הזוכה בקטגוריית התקשורת האלקטרונית, כתבת המקומון "כלבו" בחיפה רויטל חובל היא הזוכה בקטגוריית העיתונות המקומית והבלוגר איתמר (אופנן) כהן הוא הזוכה בקטגוריית התקשורת העצמאית/קהילתית.

פרס מפעל חיים הוענק השנה לעזריה אלון, חוקר ארץ ישראל ומייסד החברה להגנת הטבע. אלון פרסם ספרים רבים בנושאים סביבתיים והיה העורך הראשי של האנציקלופדיה "החי והצומח של ארץ ישראל". כמו כן, אלון חוגג השנה חמישים שנה לפינתו "נוף ארצנו" ב" קול ישראל", בזכותה אף נכנס לספר השיאים המקומי של גינס, כמגיש הוותיק ביותר של תוכנית ברדיו.

זוהי השנה השביעית בה מעניקים מרכז השל לחשיבה ומנהיגות סביבתית וקרן פראט פרס על סיקור עיתונאי בתחום הסביבתי. מטרת הפרס היא לעורר מודעות בקרב התקשורת והציבור הישראלי לסוגיות הסביבתיות על הקשריהן החברתיים, הכלכליים, התרבותיים והערכיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully