וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לשטראוס: גדי לסין

TheMarker

1.4.2009 / 12:21

עופרה שטראוס, יו"ר הקבוצה, הודיעה היום על החלטת דירקטוריון החברה למנות את גדי לסין במקומו של ארז ויגודמן הפורש

עופרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס הודיעה היום על החלטת דירקטוריון שטראוס למנות את גדי לסין לנשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, כמחליפו של ארז ויגודמן.

גדי לסין מונה לתפקיד שטראוס גרופ. לסין יחליף את המנכ"ל הפורש ארז ויגודמן, שהודיע על פרישתו בשבוע שעבר. לסין כיהן כמנכ"ל שטראוס ישראל. עפרה שטראוס הבהירה בשבוע שעבר כי המנכ"ל שיחליף את ויגודמן יהיה מתוך הקבוצה.

לסין מחליף את ויגודמן אשר כבש ב-2008 את ראש טבלת שכר הבכירים בחברות הציבוריות. סך תגמוליו של ויגודמן לשנה הסתכם ב-18.3מיליון שקל - עלות שכרו של ויגודמן הסתכמה ב-2.2 מיליון שקל. עלות האופציות של ויגודמן לחברה הסתכמה בסוף 2008 ב-15.7 מיליון שקל.

זה שבא וזה שהולך

על רקע חילופי המנכ"לים והבחירה בלסין כממשיך דרכו של ויגודמן, הודיע היום המשנה למנכ"ל אבי בן-אסייאג על החלטתו שלא להמשיך בתפקידו, לאחר 8 שנים בקבוצה.

"אני מאמין ומאחל שקבוצת שטראוס תמשיך בתנופת ההתפתחות ותתמיד בהובלת התעשייה הישראלית לאופקים חדשים" אמר בן-אסייאג בהודעת הפרישה שלו והוסיף: "בחרתי בעת הזו לפנות לדרך חדשה, לממש הזדמנויות ולהוביל ארגונים ועסקים חדשים".

יו"ר הקבוצה, עופרה שטראוס, מסרה כי לבן-אסייאג הוצע להמשיך ולהוביל תפקידי מפתח בחברה, וכי הקבוצה מכבדת את בקשתו לפנות לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully