וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "נתניהו לא מאמין בשלום"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.4.2009 / 9:49

יו"ר הרשות הפלסטינית טוען שנתניהו "אינו מעוניין להפסיק את הבנייה בהתנחלויות" וקרא לעולם ללחוץ על ישראל למלא את התחייבויותיה

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר אמש (שלישי) כי ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו לא האמין בפתרון שתי מדינות לשני עמים ולא מילא אחר הסכמים שנחתמו בין הרשות לישראל. אבו מאזן הוסיף ואמר כי נתניהו "אינו מעוניין להפסיק את הבנייה בהתנחלויות". לדבריו, "על הפלסטינים לומר לעולם כי נתניהו אינו מאמין בשלום, אז כיצד אפשר לשתף פעולה עמו? עלינו להעביר את הכדור למגרש העולמי במטרה שמדינות העולם ילחצו עליו".

"אנחנו מצידנו מילאנו את כל התחייבויותינו במפת הדרכים", הוסיף יו"ר הרשות. "כעת על העולם להבהיר מהן התחייבויותיה של ישראל בנושא זה ועליה למלא אחריהן. הרי אם לא היינו ממלאים אחר החלק שלנו, העולם היה כופה עלינו לעשות זאת", ציין. לדבריו, ישראל חייבת להפסיק את הבנייה בהתנחלויות ולהסיר מחסומים.

בראיון לרשת BBC בערבית הבטיח אבו מאזן כי ידון עם נתניהו בתהליך השלום ואם יחוש שראש הממשלה הנבחר מחויב לתהליך השלום, הוא יהיה מוכן לנהל עימו ועם ממשלתו שיחות שלום. "הסוגיה הפלסטינית היא סוגיה פוליטית ולא כלכלית", עקץ את נתניהו. "זאת למרות הקשיים הכלכליים שמהם סובל העם הפלסטיני". הוא חזר ואמר כי אין בכוונת הרשות לדון עם ממשלה ישראלית שלא תאמין בפתרון שתי המדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully