וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעיריית ת"א נעצר בחשד למרמה

איילה חננאל

1.4.2009 / 9:19

בכיר במנהל החינוך בעירייה חשוד בהוצאת כספים במרמה מקופת העירייה על ידי רישום כוזב של עובדים ונטילת משכורתם המפוברקת

דוד רז, בכיר בעיריית תל אביב, בן 57, נעצר אמש (שלישי) בחשד למעורבות בפרשת שחיתות חמורה. רז, ששימש כמנהל מדור ההובלה והאחסנה במנהל החינוך של עיריית תל אביב, רשם דו"חות חודשיים כוזבים בהם דיווח על כמות העובדים שהועסקו במדור שבניהולו מטעם חברת כוח אדם מסוימת. בפועל כלל לא עבדו בעירייה עובדים מטעם חברת כוח אדם זו, כמו כן חשוד רז בשיבוש הליכי חקירה.

בגין הדיווחים הכוזבים הפיקה חברת כוח האדם חשבונית תשלום לעירייה וכך הוצאו מקופת העירייה כספים במרמה. בהמשך הוציאה החברה המחאות לכלל העובדים אשר דווחו על ידי החשוד כמי שעבדו במדורו בחודשים הנידונים. המחאות אלה הופקדו לחשבונו הפרטי של החשוד.

בחקירתו הכחיש רז תחילה את כל החשדות ואמר שמדובר "רק בשני עובדים" ושהפקיד את הכסף בחשבונו לצורך "רווחתם" ומסר להם את הכסף בהמשך. לאחר מכן הודה רז במעשיו.

השופט אביחי דורון האריך את מעצרו עד ל-4.6. "לחשוד ייתכן והיה קשר פלילי עם חשודים נוספים ולא ניתן לנטרל את החשש כי ינסה לשבש את החקירה", אמר השופט

לפני חודש וחצי נעצרו שלושה עובדים בעיריית תל אביב בחשד למרמה, קבלת שוחד והפרת אמונים. על פי החשד, אחד מהם נתן שוחד לשני האחרים במטרה שיאשרו את הבנייה הבלתי חוקית שביצע בביתו. העבירות שיוחסו לחשודים בוצעו על פי החשד במהלך שנת 2008. השלושה חשודים כי אחד מהם, מפקח באגף שיפור פני העיר (שפ"ע), נתן שוחד בסך של כ-11 אלף שקל לשניים האחרים - אחד מהם מנהל אזור באגף שפ"ע והשני עובד באגף התברואה על מנת למנוע את הריסתה של יחידת דיור אותה בנה ללא אישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully