וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטליבן: "בקרוב מתקפת טרור על הבית הלבן"

טלי גולדשטין

31.3.2009 / 20:17

ראש הטליבן בפקיסטן, אמר כי הפיגוע המתוכנן בוושינגטון יזעזע את העולם כולו. "מתקפת הטרור אתמול היתה תגובה לתקיפות ארה"ב"

ראש הטליבן בפקיסטן, באיטוללה מחסוד, אשר נטל אחריות היום (שלישי) על פיגוע הטרור אתמול בבית ספר לשוטרים בעיר לאהור, אמר כי ארגון הטרור מתכנן מתקפת טרור על הבית הלבן ש"תהמם" את העולם כולו.

לפי דיווח סוכנות הידיעות "אסושיאייטד פרס", מחסוד, שעל ראשו מתנוסס פרס בסך 5 מיליון דולר, אמר כי מתקפת הטרור אתמול היתה תגובה לתקיפות הטילים האמריקאים נגד חמושים בגבול פקיסטן-אפגניסטן. "בקרוב נבצע מתקפת טרור על וושינגטון שתהמם את כול העולם", הוסיף בשיחת טלפון ל"אי.פי".

שמו של מחסוד מעולם לא נקשר ישירות למתקפות טרור מחוץ לשטח פקיסטן. עם זאת, האצבע המאשימה הופנתה פעמים רבות בשנים האחרונות נגד לוחמי הטליבן. האיום על הבית הלבן הושמע ימים מספר לאחר שהנשיא ברק אובמה הזהיר כי ארגון אל קאעדה מתכנן מתקפות בשטח ארה"ב ממקומות המסתור שלו בפקיסטן.

ממשלת פקיסטן לשעבר ושירות הביון אמריקאי האשימו את מחסוד כחשוד העיקרי העומד מאחורי ההתנקשות בחיי מנהיגת האופוזיציה הפקיסטנית בנזיר בוטו. בהתבטאות שלו בראיון לרדיו פקיסטני, אמר מחסוד כי הבית הלבן הוא אחת מהמטרות העיקריות של הטליבן. עוד אמר מחסוד כי הוא אינו מפחד מארה"ב: "אני רוצה למות ולהפוך לקדוש מעונה", אמר. דובר משרד ההגנה האמריקאי גורדון דיגוויד אמר כי יבדוק את הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully