וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורדי העבודה לא הצביעו בעד ממשלת נתניהו

31.3.2009 / 23:32

חברי הכנסת פינס, פרץ, יחימוביץ’, כבל ותמיר לא תמכו בממשלה. פינס: ”אין לממשלה כל בשורה או חזון מדיני, ואין דבק בין מרכיביה”

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: נעמה דרור)

חברי הכנסת אופיר פינס, עמיר פרץ, שלי יחימוביץ', יולי תמיר ואיתן כבל לא השתתפו הערב (שלישי) בהצבעת הכנסת לאישור ממשלת נתניהו. לטענת הח"כים, הם לא יכלו להצביע נגד משום שמוסדות התנועה החליטו לתמוך בכניסה לממשלה ולכן הם לא יכולים להצביע נגד החלטת הוועידה. מצד שני, אמרו כי מצפונם לא מאפשר להם לתמוך בממשלה שהם מתגדים לדרכה.

במהלך נאומו בכנסת של ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו, הפריעו לו ח"כים מהעבודה וצעקו לעברו קריאות ביניים. ח"כ יחימוביץ' צעקה לעבר נתניהו: "אתה קיצצת ואתה תקצץ שוב".

ח"כ אופיר פינס אמר היום בכנסת, כי "נתניהו שבר את כל השיאים בהרכבת הממשלה הגדולה והבזבזנית בתולדות ישראל. תהליך הרכבת הממשלה מבזה את הכנסת ופוגע אנושות באמון הציבור במערכת הפוליטית".

ח"כ פינס הוסיף כי "קווי היסוד מהווים פגיעה באינטליגנציה של הציבור. הם מעורפלים ועמומים, ואינם אומרים דבר או חצי דבר. אין לממשלה כל בשורה או חזון מדיני, ואין דבק בין מרכיביה. צר לי מאוד שמפלגתי החליטה בעיניים פקוחות להיות חלק מהממשלה הזאת והקואליציה הזאת. לא אוכל להצביע בעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully