וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חודשי מאסר בפועל נגזרו על דרור אלפרון

איילה חננאל

31.3.2009 / 13:11

בנוסף נגזר עליו קנס של עשרת אלפים שקלים, לאחר שהורשע על פי הודעתו במסגרת הסכם טיעון בעבירה של סחיטה באיומים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

30 חודשי מאסר מתוכם 10 חודשים בפועל נגזרו היום (שלישי) בבית משפט המחוזי בתל אביב על דרור אלפרון. בנוסף נגזר על אלפרון קנס של עשרת אלפים שקלים.

"החוק קובע עונש מקסימלי של 9 שנות מאסר לעבירה שדרור נותן בגינה את הדין. מכאן ברור שהסתפקות ב-10 חודשי מאסר מביאה בחשבון די והותר הן את העובדה שהנאשם הודה מיד, מביע חרטה, מבטיח לתקן את דרכיו בעתיד והן את העובדה שלעבירת הסחיטה לא נלוו גם מעשים אלימים". כתב השופט עודד מודריק.

עורך הדין אלי כהן, מסר כי בניכוי תקופת המאסר שריצה ישהה אלפרון בכלא עוד כחודש. על הנאשם הנוסף בפרשה נגזרו 100 שעות עבודות שירות. לפני כחודש הרשיע בית המשפט את דרור אלפרון על פי הודאתו במסגרת הסכם טיעון בעבירה של סחיטה באיומים. פרקליטו של אלפרון, עו"ד אלי כהן, אמר כי אלפרון עצור בתנאי כליאה קשים באגף לאסירים ביטחוניים בשל החשש שיפגעו בו, וכן נעדר מהלוויית אביו, יעקב, שנהרג בפיצוץ לפני כחמישה חודשים במרכז תל אביב."יש לו פוטנציאל להיות אזרח מן השורה", אמר כהן.

לפני כארבע חודשים הואשם אלפרון, בן 21, בסחיטה באיומים. משפטו של אלפרון נפתח לאחר עיכובים רבים. בין היתר, משום שהוא הסגיר את עצמו למשטרה לאחר שהיה מבוקש לחקירה במשך כשלושה שבועות. הפרקליטות טענה כי קיימות בידיה את הודעותיו של המתלונן וכן שיחת טלפון מוקלטת בין השניים, המוכיחות את האשמה.

מכתב האישום עלה כי אלפרון הציג את עצמו בפני מארגן המסיבות ואמר לו כי שמע שמאיימים עליו ולוקחים לו כספים מהקופה, ושהוא יכול לפתור את בעיותיו. למרות שמארגן המסיבות סרב להצעתו, התעקש אלפרון ואמר כי הוא יודע שמרוויחים כסף בעסקי המסיבות: "מה שאני מבקש ממך בסך הכל זה שתפרגן לי", אמר.

עוד תואר בכתב האישום, כי אלפרון שאל כמה כסף מרוויחים מכל מסיבה, והמפיק השיב לו - כ-6,000 שקלים. בתגובה אמר לו אלפרון כי לאחר כל מסיבה עליו לשלם לו 1,500 שקלים. מארגן המסיבות השיב כי אז לא יהיה לו שווה לערוך מסיבות, ובתגובה ענה אלפרון: "אם אתה לא משלם לי, אז אל תעשה מסיבות". המתלונן אמר לאלפרון כי הוא יחשוב על ההצעה, אך האחרון תפס אותו בחולצתו ודרש ממנו להחליט מיד כשהוא מסתכל עליו "במבט מאיים" - כך על פי כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully