וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שמואשם ברצח אביו הורשה לעלות לקברו

עדי שמחוביץ

31.3.2009 / 11:45

ביהמ"ש התיר לאביאור אברהם להגיע לקבר אביו ביום השנה להירצחו. השופט: "אין לשלול ממנו את האפשרות המוענקת לכל עצור"

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל היום (שלישי) את בקשתו של אביאור אברהם, המיוצג על ידי הסנגוריה הציבורית. אברהם מואשם ברצח אביו ביקש לעלות לקבר האב לקראת יום השנה הראשון למותו. על פי כתב האישום, רצח אברהם, בן 21, את אביו רפאל ביריות אקדח בדירה בה התגוררו בני המשפחה בשכונת גילה בירושלים.

הרצח בוצע בעת שהאב המתין לבן מחוץ לדירה על מנת להסיעו למקום עבודתו, והבן שלח לו הודעת טקסט בה ביקש ממנו לעלות חזרה לדירה בתואנה כי נפגע בראשו. לאחר שנכנס האב לדירה ירה בו אברהם שישה כדורי אקדח שגרמו למותו.

אברהם, שעצור עד תום ההליכים נגדו, ביקש לפני כשבועיים מבית המשפט להשתתף באזכרה בטענה כי ברצונו לקיים את מצוות אמירת קדיש על קבר אביו. אימו של אברהם תמכה בבקשה ואמרה כי היא מוצאת בבקשה אקט מנחם ומרפא.

במסגרת הבקשה ביקש אברהם לעלות לקבר ביום אחר מיום האזכרה על מנת שלא לפגוע ברגשות בני המשפחה המורחבת. השופט דוד חשין כתב בהחלטתו כי אכן מדובר במקרה חריג לאור העובדה כי הבן מואשם ברצח אביו. "אני סבור כי אין בנסיבה חריגה וקשה זו כדי לשלול ממנו את האפשרות המוענקת ככלל לכל עצור אחר למלא אחר צורך אנושי זו של עלייה לקבר אביו כדי להתאבל על מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully