וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות דורשת מאסר בפועל לדרור אלפרון

איילה חננאל

31.3.2009 / 10:32

אלפרון הורשע בסחיטה באיומים, אך סניגורו מבקש להתחשב בכך שזו עבירה ראשונה. "אין הצדק שמוצאו המשפחתי ישפיע על עונשו"

העד המרכזי נגד דרור אלפרון לא הופיע הבוקר (שלישי) לדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב. העד העיד אתמול בבית המשפט, והיה אמור לעבור היום חקירה נגדית, אך הודיע הבוקר כי הוא חולה. אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, הורשע לפני כחודש בסחיטה באיומים, ועתה מתנהל דיון בעונשו.

לפני כחודש הרשיע בית המשפט את דרור אלפרון על פי הודאתו במסגרת הסכם טיעון בעבירה של סחיטה באיומים. הבוקר ביקשה הפרקליטות לשלוח את אלפרון למאסר של 10 חודשים בפועל וכן להטיל עליו מאסר ממושך על תנאי. הפרקליטות וההגנה הסכימו לסגור את התיק של מעורב נוסף בפרשה, שהינו קטין, ולהטיל עליו 1,000 שעות שירות לציבור.

פרקליטו של אלפרון, עו"ד אלי כהן, אמר כי אלפרון עצור בתנאי כליאה קשים באגף לאסירים ביטחוניים בשל החשש שיפגעו בו, וכן נעדר מהלוויית אביו, יעקב, שנהרג בפיצוץ לפני כחמישה חודשים במרכז תל אביב."יש לו פוטנציאל להיות אזרח מן השורה", אמר כהן. "מדובר בעבירה ראשונה שלו, ואנו מבקשים מבית המשפט להתחשב במצבו המשפחתי, ורצונו להמשיך ללמוד באוניברסיטה. כהן הוסיף כי "אין הצדק שמוצאו המשפחתי ישפיע לרעה על עונשו".

לפי כתב האישום, נהג אלפרון לסחוט מארגן מסיבות על מנת שישלם לו כספים מהכנסות המסיבות שקיים. "מה שאני מבקש ממך בסך הכל, זה שתפרגן לי" אמר אלפרון, "אם אתה לא משלם לי אל תעשה מסיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully