וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צעיר ערף את ראשה של אחותו

טלי גולדשטין

30.3.2009 / 13:01

קרבי רבלוס בן ה-23 רצח את שתי אחיותיו: דקר את סמנתה בת ה-17, ערף את ראשה של ביאנקה בת ה-5 ודקר אחות נוספת, ששרדה

עוד מסע הרג קטלני בארצות הברית: תושב מדינת מסצ'וסטס דקר למוות את אחותו בת ה-17, ערף ראשה של אחותו השניה בת החמש לעיניי שוטר מזועזע ודקר בסכין גם את אחותו השלישית בת התשע לפני שנורה למוות על ידי השוטרים שהגיעו לזירה.

התקרית הנוראית אירעה בשבת בפרבר של בוסטון. לא ברור עדיין מה היה המניע של קרבי רבלוס בן ה-23 , שבחר לרצוח את אחיותיו יום לאחר שהאחות בת החמש חגגה את יום הולדתה. ביאנקה בת החמש נרצחה בדם קר בעוד עוגת יום ההולדת שלה עדיין מונחת על שולחן המטבח. סרפינה בת התשע צלצלה לשירותי החירום וצפתה במתרחש בעוד השוטרים יורים באחיה בעוד אחותה בת ה-17 שוכבת מתבוססת בדמה על הרצפה.

אתמול אושפזה סרפינה בבית החולים עם פציעות מדקירות סכין בידיה ובבטנה. "קשה לתאר שבן אדם עשה כזה מעשה נוראי, אכזרי ואלים ופגע במשפחתו", אמר מפכ"ל המשטרה ריצ'רד וולס.

התקיפה בשבת התרחשה יממה אחרי שרבלוס נקלע לקטטה עם שכן. "הוחלפו מהלומות. איני יודע מה היתה הסיבה. רבלוס היה עצבני לאחר מכן". לדעת החוקרים, רבלוס שם לו למטרה לפגוע באחות הגדולה סמנתה. הוא דקר אותה למוות בעוד הסבתא עשתה כביסה בקומת המרתף. הורי הילדים לא היו באותה עת בבית.

רבלוס שירת זמן בכלא לא מזמן בגין אחזקת נשק בלתי חוקית, אמר וולס. ב-2004, הגיעה המשטרה לבית בעקבות תלונה על אלימות במשפחה לאחר שרבלוס היכה את אחת מבנות המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully